روزنامه جامجم نوشت:

با کشف اجساد زن و شوهر جوان در کوی قناد کرج، ماموران در این ارتباط ۳ نفر را دستگیر و تحقیق از آنها را آغاز کردند. ساعت ۳۰‌ / ‌۷ یکشنبه همین هفته مردی با حضور در کلانتری شهرک ناز اطلاع داد، یک خودروی پ‍ژوی مشکی نزدیک محل کارش در بلوار خوشنام، در حالی پارک شده که جسد یک زن و مرد جوان درون آن مشاهده می‌شود. ماموران با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند جسد مرد جوان پشت فرمان خودرو افتاده و جسد زن جوان نیز در صندلی عقب قرار دارد.
با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی کرج و هماهنگی قضایی، هر دو جسد در حالی که گلوی آنها با چاقو بریده شده بود، به پزشکی قانونی منتقل شد. چند مدرک هویتی نیز درون خودرو وجود داشت که نشان می‌داد زن و مرد کشته شده، یک زوج بوده‌اند. در مرحله بعدی تحقیقات با استعلام از سامانه راهنمایی و رانندگی، آدرس خانه آنها به دست آمد و اعضای خانواده این زوج به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز احضار شدند. آنها در تحقیقات گفتند شب گذشته آن دو خانه‌شان را ترک کرده و دیگر از آنها خبری ندارند. با تایید هویت مقتولان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.


ردپای ۳ مظنون در جنایت
در این مرحله با تحقیق از ساکنان محل زندگی آنها معلوم شد، ۳ مرد افغان که در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارند، در آن نزدیکی ساکن هستند. به این ترتیب آنها به عنوان مظنون‌های حادثه دستگیر شدند. با انتقال متهمان به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز، تحقیقات از این افراد برای افشای راز این جنایت هولناک آغاز شده است.


مرد میانسال از یافتن اجساد گفت
در ارتباط با این حادثه، مردی که جسد را پیدا کرده بود، روزگذشته گفت: ساعت ۷ صبح وقتی نزدیک محل کارم رسیدم، یک خودروی پژوی مشکی که در چند قدمی آنجا متوقف و چراغهایش روشن بود، توجهم را جلب کرد. به سمت خودرو رفتم، ابتدا مرد راننده را که سرش روی فرمان افتاده بود، صدا زدم اما جوابی نداد. در همین موقع چشمم به لکههای خون درون خودرو افتاد. در صندلی عقب خودرو نیز جسد زن جوان را دیدم. سراسیمه وارد کارخانه شدم و ماجرا را به همکارانم گفتم. یکی از همکارانم کنار خودرو ماند و من موضوع را به ماموران خبر دادم. وی با تاکید بر اینکه مقتولان را نمی شناسد بر لزوم دستگیری و برخورد قاطع با عاملان قتل آنان تاکید کرد.