آیا برای ورود به محدوده زوج و فرد هم باید پول پرداخت کرد؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:هزینه ورود به محدوده زوج و فرد باید در شورای ترافیک‌ تصویب شود و بعد از آن نیاز به تأیید وزارت کشور دارد.

محسن پورسید‌ آقایی با اشاره به خبر چند روز قبل شورای ترافیک مبنی بر منتفی‌ شدن اخذ عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد گفت: اصل این خبر کذب‌ است و شورای ترافیک تاکنون جلسه‌ جدیدی نداشته و مصوبات قبلی همچنان پا برجاست.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر مقررات ورود به زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود، اظهار کرد: 3 ماه بعد از اجرای طرح ترافیک جدید، نتایج آن در شورای ترافیک بررسی‌ می‌شود و در صورت‌ تصویب مجدد توسط شورای ترافیک اجرایی می شود.

 وی خاطرنشان کرد:قرار نشده که زوج و فرد پولی شود که حالا یک عده مصاحبه‌ می‌کنند و می‌گویند پولی نمی‌شود، زیرا از اول هم مصوبه‌ قید کرده فعلاً زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود.

 پور‌سید آقایی تصریح کرد: پس از بررسی طرح ترافیک جدید و آثار و نتایج مثبت آن در صورتی که شورای ترافیک‌ مجد‌داً تصویب کند، هزینه ورود به محدوده زوج و فرد لحاظ‌ می شود‌ که البته این مسئله‌ نیاز به بررسی مجدد‌ و تأیید وزارت کشور دارد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سوال چند روز قبل از شورای ترافیک گفت: این سوال انحرافی بوده و پاسخ هم به همان تناسب داده شده، چون پرسیدند که آیا قرار است پولی شود؟ آنها هم گفته‌اند خیر‌ هنوز تصمیمی‌ گرفته نشده است‌.