راننده ارابه شیطانی در دام پلیس!

پرونده این ماجرا ازچندی قبل و در پی شکایت زن جوانی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرارگرفت. این زن به مأموران گفت: «در یکی از محله‌های غرب تهران سوار خودرو تیبا شده بودم، اما پس‌ از طی مسافتی راننده ناگهان در محلی خلوت نگه داشت. او گفت ماشین خراب شده ،ولی ناگهان تمام درهای ماشین را قفل کرد و بدون توجه به التماس‌هایم، بی رحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، بعد هم رهایم کرد و گریخت.»

با مشخصاتی که قربانی ماجرا در اختیارکارآگاهان قرارداده بود، ردیابی‌های تخصصی دراین باره آغازشد. این درحالی بود که در پی شروع تحقیقات، دو زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس از راننده تیبا شکایت کردند. سومین قربانی هم موفق شده بود با پرتاب کردن خود از ارابه شیطانی فرار کند.

به‌ دنبال شکایت سه زن جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس سهرابی، به تحقیق دراین باره ادامه دادند تا اینکه پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی متهم شده و او را درعملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم که ابتدا منکرتمامی اتهاماتش بود، بلافاصله راهی اداره آگاهی شد، اما پس از روبه‌روشدن با قربانیانش از سوی آنها شناسایی شد و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «من متأهل هستم و کارم مسافرکشی است، اما متأسفانه گرفتار وسوسه‌های شیطانی شدم. وقتی هم می‌دیدم زنان و دختران جوان التماس می‌کنند و با گریه از من می‌خواهند که با آنها کاری نداشته باشم لذت می‌بردم و بدون توجه به حرف هایشان، فقط به خواسته‌های خودم فکرمی کردم و...»

درحال حاضر با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار دارد و بازجویی‌های تخصصی برای شناسایی سایرقربانیانش ادامه دارد.