هوای آخرهفته تهران بارانی است؟

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج شنبه گستره بارش ها نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش هایی از جنوب کشور را فرا می گیرد.

احد وظیفه افزود: براساس آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی امروز بارش برف، باران و وزش باد در خراسان شمالی، رضوی و به صورت پراکنده در بخش های از خراسان جنوبی و ارتفاعات سمنان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی گفت: هوای سرد ماندگار است و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود. در سایر مناطق کشور امروز آسمان کمی تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و در برخی مناطق خوزستان، وزش باد، باد شدید هم دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: روز پنج شنبه گستره بارش ها نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش هایی از جنوب کشور را فرا می گیرد و بارش در شمال غرب، مناطق سردسیر و ارتفاعات غرب و دامنه های زاگرس به صورت برف خواهد بود و در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور، بارش ها گاهی با رعد و برق همراه خواهد بود.

وی تأکید کرد: دمای هوای تهران فردا پنج شنبه سوم اسفند ماه در گرم ترین و سردترین زمان با افزایش یک درجه ای به ۱۵ و ۷ درجه سانتی گراد می رسد. همچنین آسمان پایتخت فردا نیمه ابری و غبار صبحگاهی به تدریج ابری، گاهی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.