راه حل طبیعی برای رفع سیاهی زانو

با اینکه تیرگی در زانوها علامت افزایش سن است، ولی می توانید با مراقبتهای روزانه و استفاده از کرمهای مخصوص نوع پوستتان، از تیرگی آن بکاهید.

ما ۵ ماسک طبیعی آسان و سریع را به شما معرفی می کنیم؛ یکی از آنها را به استمرار استفاده کنید. مطمئن باشید نتیجه‌ی رضایت بخش مورد نظرتان را خواهید دید!

آبلیمو

آبلیمو را روزی دو مرتبه با استفاده از تکه‌ای پنبه‌ی تمیز، به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی زانوهایتان بمالید. سپس پوست لیمو را به مدت ۵ دقیقه روی زانوها بگذارید. و قبل از خواب، کرم مرطوب کننده را به شما توصیه می کنیم، چرا که در روشن کردن رنگ پوست، سهم دارد!

روغن نارگیل

ناحیه‌ی تیره در زانوهایتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید و بگذارید به مدت ۵ تا ۸ دقیقه بر روی آن بماند. در ضمن می توانید دو قطره آبلیمو به هر سه قاشق روغن نارگیل اضافه کنید

شیر

سه قاشق سرکه را با یک قاشق شیر مخلوط کنید و روی زانوها بمالید. نتیجه‌اش، پوستی سفید مانند برف خواهد بود! چرا که اسید موجود در سرکه و شیر در برطرف کردن تیرگی و پاکسازی پوست، بسیار موثر است.

شکر، برای لایه برداری

سه قاشق شکر را با یک قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کنید و روی تیرگی زانوهایتان قرار دهید. این مخلوط در لایه برداری پوست تیره نقش دارد. مخلوط را ۳ تا ۴ دقیقه روی زانوها بمالید و اجازه دهید مدت ۱۵ دقیقه بماند. سپس از ژل شستشوی مخصوص خودتان برای پاکسازی پوست زانوها استفاده کنید.

ضد آفتاب

هنگامی که قرار است از خانه خارج شوید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، از کرم ضد آفتاب برای زانوهایتان استفاده کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم هر شب قبل از خواب، برای مرطوب سازی و نرم کردن پوست، از صابون مایع استفاده کنید.

خیلی خوب خانم‌ها، اگر زانوهایتان تیره شده، حتما یکی از این گزینه‌ها برای روشن سازی پوست زانوهایتان به شکل طبیعی را استفاده کنید تا از نتایجش سود ببرید. یادتان نرود که تجربیات خودتان در رابطه با این راه درمانی خانگی را با دوستانتان در فیتنس مگزین به اشتراک بگذارید..