درب اتوماتیک شیشه ای در کجاها بیشتر کاربرد دارد؟

درب اتوماتیک شیشه ای، امروزه به یکی از پرکاربردترین نوع درب ها در قسمت ورودی و خروجی اکثر ساختمان های بزرگ و اداری تبدیل شده است. به عبارتی دیگر شکل های متنوع به همراه جلوه خاصی که این نوع درب ها به ساختمان ها می دهند، باعث شده است که بیشتر مدیران ادارات و مکان هایی که تردد بالایی در آن جا وجود دارد، به فکر نصب درب اتوماتیک شیشه ای بیفتند. البته مزیت درب اتوماتیک فقط به خاطر جلوه خاص و زیبای آن نیست.

اکثر آنهایی که به فکر خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان خود هستند، تنها فقط داشتن ظاهر زیبا را به عنوان مزیت می دانند. دانستن مزیت های دیگر، شما را بیشتراز همه ترغیب خواهد کرد که به فکر جایگزین درب اتوماتیک به جای درب معمولی ساختمان های خود باشید.

مهمترین مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

  • تسهیل در رفت و آمد مشتریان یا افراد با باز شدن درب به صورت خودکار در هنگام قرار گرفتن آن ها جلوی درب بدون اینکه با دست خود بخواهند کاری را انجام دهند.
  • کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد
  • امکان کنترل ورود و خروج مشتریان

اما استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای بیشتر در کجاها کاربرد دارد. بسیاری از مشتریان وقتی با ما تماس می گیرند، هنوز نمی دانند کاربرد این نوع درب ها در چه مکان هایی است و توقع نصب آن را برای تمامی ساختمان های خود دارند.

در حالت کلی درب اتوماتیک شیشه ای را در مکان هایی باید نصب کرد که تردد مشتریان یا افراد در آنجا زیاد است؛ برای مثال فروشگاه ها، ادارات، ساختمان شرکت های شلوغ. هدف اصلی از این نصب در این مکان ها، تسهیل در رفت و آمد است. این نوع درب ها را نباید در مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی، مدارس و غیره قرار دارد؛ زیرا با هدف آن مغایرت دارد. برای مثال با قرار دادن این درب در ساختمان مسکونی، هر کسی به راحتی وارد می شود و عملا امنیت ساختمان نیز زیر سوال می رود.

  1. فروشگاه بزرگ

اگر مالک یک فروشگاه بزرگی هستید، برای تسهیل در رفت و مشتریان خود و افزایش رضایت آن ها بعد از خریدهای بزرگ، می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را نصب کنید. در واقع با نصب درب اتوماتیک شما به مشتریان خود در هنگام ورود، نوعی خوش آمدگویی کردید.

  1. درمانگاه ها

درمانگاه ها هم از نمونه مکان هایی است که شلوغ است و هر ساعت بیماران زیادی رفت و آمد می کنند و از آنجا بیمار خیلی حوصله انتقال یا کشیدن چیزی را ندارد، می توانید نصب این نوع درب کار او را آسانتر کنید.

  1. شرکت خصوصی بزرگ

بعضی از شرکت های خصوصی خیلی بزرگ که رفت و آمد مشتری در آنجا زیاد است، اقدام به نصب در اتوماتیک می کنند تا رفت وآمد آن ها را ساده تر کنند.

  1. دیگر مکان ها

دیگر مکان هایی که نصب درب اتوماتیک شیشه ای می تواند باعث تسهیل رفت و آمد افراد شود شامل کتابخانه ها، ادارات، فرودگاه، مجتمع های تجاری.

نصب درب اتوماتیک یک فرآیند تخصصی است. شرکت اشل عرضه و نصب کننده جدیدترین درب اتوماتیک و دوربین مدار بسته در ایران است که با توجه به نیاز و کاربرد شما و به همراه کادری مجرب اقدام به نصب درب اتوماتیک شیشه ای می کند. ما این ادعا را داریم که با 21 سال تجربه در این زمینه، توانسته سهم بسیاری بزرگی از بازار ایران را به دست بیاوریم. برای هرگونه سفارش یا مشاوره می توانید با شرکت تماس بگیرید یا از سایت رسمی اشل به آدرس http://www.eshel-ir.com مراجعه کنید.