نظارت بر آژانس‌های هواپیمایی و ترمینال‌های مسافربری در طرح گشت نوروزی تعزیرات

 معاون حقوقی و ارجاع تعزیرت استان تهران اظهار کرد: گشت تعزیرات روزانه به شکایات مردمی رسیدگی می‌کند، اما با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز نظارت بیشتر بر بازار در دستور کار تعزیرات قرار گرفته است.

 وی افزود: با افزایش تعداد گشت‌های تعزیرات از 15 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 97 به مدت یک ماه طرح ویژه گشت نظارتی نوروز اجرایی خواهد شد.

حسن بیگی تصریح کرد: در مدت یک ماه اجرای طرح نظارتی نوروز، گشت‌های تعزیرات با حضور دستگاه‌های نظارتی همه روزه حتی در روزهای تعطیل از واحدهای صنفی سطح شهر تهران بازرسی می‌کنند و در صورت احراز تخلف، دستگاه‌های نظارتی در محل اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی کرده و پرونده مربوطه جهت رسیدگی به شعب تعزیرات ارجاع می‌شود.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: با توجه به اینکه دو فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد برای استقرار پایگاه گشت تعزیرات همکاری نکردند، براین اساس گشت تعزیرات با حضور دستگاه‌های نظارتی جهت نظارت و رسیدگی به تخلفات غرفه‌ها و فروشگاه‌های واقع در این فرودگاه‌ها به طور نامحسوس از این اماکن بازدید خواهد کرد و در صورت احراز تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: در طول اجرای طرح گشت نوروزی تعزیرات از آژانس‌های هواپیمایی، ترمینال‌های مسافربری و غیره بازرسی صورت می‌گیرد.