دلایل مهم اختلاف قیمت کاروان‌های عتبات در نوروز

آقایی در این خصوص اظهار کرد: هزینه اعزام زائران ایرانی به عتبات در نوروز سال ۹۷، با توجه به اینکه چه نوع سفری را در هنگام ثبت نام نهایی انتخاب کرده باشند، با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سفرهای عتبات در نوروز ۹۷ به دو شکل انجام می‌شوند، خاطرنشان کرد: برخی از زائران به صورت هوایی و برخی نیز در قالب کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

درجه هتل، نوع سفر و مدت اقامت، علت اختلاف قیمت کاروان‌های عتبات نوروزی

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: قاعدتاً هزینه سفر به عتبات به صورت هوایی، در مقایسه با سفرهای زمینی به عتبات عالیات بیشتر است و هر یک از زائران، در هنگام ثبت نام، هزینه نوع سفری را که مد نظرشان بوده است، پرداخت می‌کنند.

آقایی یادآور شد: عامل دیگر اختلاف قیمت سفرهای عتبات نوروزی، نوع هتل انتخابی است که در این موضوع نیز خود زائران به هنگام ثبت نام تصمیم گیری کرده و هزینه هر یک از هتل‌هایی که برای سفر خود انتخاب کرده‌اند را پرداخت می‌کنند.

وی اظهار کرد: «مدت اقامت» در هر یک از انواع دو سفر زمینی یا هوایی عتبات نوروز ۹۷ نیز با یکدیگر متفاوت است و هزینه تمام شده سفر برای هر یک از زائران، متفاوت خواهد بود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: سفر برخی از زائران ۷ روزه و برخی دیگر ۱۱ روزه است و هر کدام از این افراد هزینه سفر مورد انتخاب خود با مدت زمان تعیین شده را پرداخت خواهند کرد.

آقایی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات مطلوب به زائران نوروزی عتبات، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.