تأیید جنون مردی که همسر و دختر ۲ ماهه اش را کشت

ماجرا از این قرار بود که مرد جوانی با اورژانس تماس گرفته و اظهار داشت که همسر و دختر دو ماهه‌اش بیهوش شده‌اند.

اما این تمام ماجرا نبود زیرا دقایقی بعد ماموران اورژانس در محل اعلام خبر حاضر شدند و پس از معاینه زن جوان و دختر دو ماهه دریافتند این زن و دختر بچه بیهوش نبوده بلکه فوت کرده اند.

با اعلام این خبر به بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستور انتقال اجساد زن جوان و دختر دو ماهه اش به پزشکی قانونی صادر شد.

مدتی بعد کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ زن جوان و دختر دو ماهه را مسمومیت اعلام کردند و پرونده به این علت که هیچ سناریوی مرموزی پیش‌روی کارآگاهان قرار نداشت بسته شد تا اینکه 5 دی‌ ماه سال گذشته مرد جوانی به کلانتری 103 گاندی رفت و اعلام کرد همسر و دخترش را به قتل رسانده است.

مرد جوان پس از دستگیری به افسر بازجوی پرونده خود گفت: من مجبور به ازدواج با همسرم شده بودم و از همان ابتدا با او اختلاف داشتم و نمی‌خواستم بچه‌دار شوم اما بچه‌دار شدیم.

این مرد ادامه داد: فرهنگ خانواده من و همسرم با یکدیگر یکسان نبود و از زمانی که فهمیدم همسرم باردار است تصمیم به قتلش گرفتم و چند روز قبل از قتل به ناصرخسرو رفتم.

متهم در زمینه نحوه ارتکاب قتل ادامه داد: آنجا از مردی داروی بیهوشی خریدم و به فروشنده گفتم که داروی بی‌هوشی را برای کارهای پزشکی می‌خواهم و او که به من اعتماد کرده بود بعد از یک ساعت داروی بیهوشی را برای من آورد.

وی ادامه داد: شب قبل از قتل، داروی بیهوشی را در محلول دارویی که همسرم استفاده می‌کرد ریختم و همسرم آن را خورد. دقایقی بعد همسرم بیهوش شد که پس از آن سراغ دخترم رفتم.

ابتدا روی صورت دخترم پلاستیک و بعد پتو کشیدم و وی را خفه کردم و پس از خفه کردن دخترم، سراغ همسرم که بیهوش بود رفتم و روی سر او نیز پلاستیکی قرار دادم و وی را نیز خفه کردم. پس از این اتفاق تا حدود ساعت هفت صبح کنار اجساد آنها صبر کردم و بعد از آن با اورژانس تماس گرفتم.

متهم این پرونده در انتها گفت: بعد از قتل همسر و دخترم یک بار تصمیم به قتل مادرم نیز گرفتم اما مادرم موضوع را فهمید.

متهم برای انجام تحقیقات با انجام هماهنگی های قضایی در اختیار ماموران قرار گرفت و پس از تکمیل تحقیقات در پرونده مشخص شد متهم به قتل مجنون است.

با این وجود این نظریه پزشکی قانونی از سوی اولیای دم مقتول مورد اعتراض قرار گرفت تااینکه صبح امروز نیز هیئت سه نفره پزشکی قانونی در آخرین نظر خود متهم را دارای جنون اعلام کردند.

با توجه به محتویات پرونده بازپرس رضوانی دستور داد فعلا متهم در جایی مناسب بستری باشد تا جامعه از وجود او در امان باشد.