مقتولی که قبل از مرگ "قاتلانش" را معرفی کرد

ساعت 1:51 بامداد 15 اسفند سال جاری مأموران کلانتری 161 ابوذر با بازپرس کشیک پایتخت تماس گرفتند و اعلام کردند مردی حدوداً پنجاه ساله پس از یک نزاع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی با ضربات چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان لقمان حکیم به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

دقایقی پس از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم و بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول صاحب مغازه جگرکی بوده که با سه ضربه چاقو هدف قرار گرفته و به علت اصابت ضربه چاقو به گردن جان باخته است.

پسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب حادثه پدرم با من تماس گرفت و از من خواست که سریعاً به مغازه‌اش بروم، پدرم گفت که او را با چاقو زده‌اند که من به سرعت به سمت مغازه رفتم و زمانیکه آنجا رسیدم با پیکر غرق خون پدرم مواجه شدم، او را به سرعت سوار موتورسیکلت کرده و به بیمارستان رساندم.

وی افزود: در طی مسیر پدرم اشخاصی که به وی حمله کرده بوده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند شناسایی و آنها را به من معرفی کرد.

پس از این اظهارات، جسد مقتول برای بررسی بیشتر با دستور بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهمان فراری ادامه دارد.