ادامه فعالیت و حضور مستمر گشت های ویژه پلیس در سطح شهر

سردار حسین رحیمی گفت: روز گذشته علاوه بر روز طبیعت (13 فروردین) برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال تهران و الریان قطر را نیز در ورزشگاه آزادی داشتیم که با حضور گسترده و چشمگیر پلیس در مکان های تفریحی، پارک ها، تفرجگاه ها و همچنین ورزشگاه آزادی، ماموریت های پیش بینی شده در کمال امنیت و آرامش سپری شد.

وی با بیان اینکه هنوز برخی از شهروندان تهرانی به منازل خود بازنگشته اند و در تعطیلات نوروزی بسر می برند، گفت: ماموریت های پلیس هنوز پایان نپذیرفته است و تا بازگشت شهروندان به تهران همچنان ادامه دارد.

سردار رحیمی ضمن اشاره با اینکه اگر آرامش را در جامعه تزریق کنیم این آرامش بر رفتار اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود، گفت: با ایجاد آرامش در جامعه ما با کاهش ناهنجاری در سطح شهر مواجه خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: هیچ رفتار پلیسی نبایستی منجر به تعدی و تعرض به حقوق شهروندان شود و ماموران پلیس پایتخت موظف هستند ضمن رعایت حقوق شهروندی افراد جامعه در برخورد با مجرمان، هیچگونه اغماض و چشم پوشی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با بیان ادامه فعالیت و حضور مستمر گشت های ویژه پلیس در سطح شهر،افزود: ماموران پلیس در  محل های برنامه ریزی شده حضور داشته و در خدمتگزاری مؤثر و مفید به مردم اهتمام می ورزند.