ماجرای اسیدپاشی که با کلنگ به ماموران پلیس حمله کرد

او در این رابطه به بازپرس پرونده توضیح داد: من نقاش هستم و طلب مالی از شاکی (ناصر) داشتم، چند ماه قبل به خانه پدری وی رفته و مشغول رنگ‌آمیزی ساختمان پنج طبقه آن‌ها شدم البته هنوز کار پایان نیافته است و قرار بود بابت کار حدود ۳ میلیون تومان از ناصر بگیرم، ناصر باید کار را به سه قسمت تقسیم می‌کرد و در هر مرحله اقساط را پرداخت می‌کرد، اما به تعهدش عمل نکرد.

این متهم افزود: به منزل رفتم و یک گالن چهار لیتری را که برای کارم استفاده می‌کنم و حاوی لوله‌بازکن بود، برداشتم و سمت مغازه ناصر راهی شدم، زمانیکه به آنجا رسیدم ناصر سوار موتور شد که به خانه‌اش برود، اما من به او گفتم کجا می‌روی و گفتم بیا حساب و کتابمان را انجام دهیم، اما ناصر محل نگذاشت و قصد داشت کاپشن خودش را دربیاورد تا با من درگیر شود که من در آن لحظه اسید را به روی کمرش ریختم و حتی بخشی از اسید روی پیشانی من ریخت که به سرعت به جوی آب پریدم و صورتم را با آب جوی شستم، اما او به مغازه سوپرمارکت رفت و آنجا بدنش را شست، وی اگر زرنگی می‌کرد و خودش را همان لحظه در جوی آب می‌انداخت و بدنش را می‌شست حتی این مقدار سوختگی نیز برایش پیش نمی‌آمد.

اما ناصر، قربانی پرونده چنین موضوعی را تکذیب می‌کند، او در این رابطه به خبرآنلاین گفت: فرد اسیدپاش نقاش ساختمان ما بود، من آخرین پیش از نوروز او را دیده بودم، اما دیروز (۱۴ فروردین) ساعت ۹ صبح او به مغازه من آمد، یک گالون ۴ لیتری اسید به همراه خود داشت و روی من ریخت. در ابتدا فکر کردم مایعی که روی من ریخته بنزین است، اما بعد که گردن من سوخت متوجه شدم آن مایع اسید بوده.

او افزود: بعد مامور‌ها به خانه‌اش رفتند و متهم در خانه نبود، بعد که او متوجه شد چنین چیزی فهمیده با کلنگ به پاسگاه پلیس حمله کرد.

ناصر در رابطه با علت وقوع این اتفاق گفت: نمی‌دانم چرا روی من اسید پاشید، ما هیچ خصومتی با هم نداشتیم.