دستگیری زورگیر با شلیک هوایی پلیس

سرگرد "فرهاد واقعی"، رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده مشیریه بودند که فریاد‌های ناگهانی یک شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراهش توجه آن‌ها را جلب کرده و در بررسی‌های دریافتند که سارقی موتورسوار اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده است.

وی گفت: با دیدن این صحنه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، اما این سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد و از آنجا که احتمال می‌رفت در این تعقیب و گریز به شهروندان آسیب وارد شود، به ناچار ماموران با شلیک هوایی این متهم را مجبور به توقف کردند.

سرگرد واقعی افزود: متهم متوقف و از سوی ماموران دستگیر شد و به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد و از سوی دیگر مالباخته نیز به کلانتری دعوت شد و با ارایه شکایت از سارق، پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به سه فقره سرقت دیگر به این شیوه در محل مذکور اقرار کرد و اظهار داشت که با پرسه زنی در محدوده مشیریه و میدان آقا نور اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند.

رئیس کلانتری مشیریه گفت: به این ترتیب، پرونده متهم تکمیل و در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.