چه تعداد زائر در ماه های رجب و شعبان به عتبات عالیات اعزام می شوند؟

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام روزانه 5 هزار زائر به عتبات عالیات در روزهای ماه مبارک رجب و شعبان خبر داد.

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: ثبت نام از زائران ویژه ماه مبارک رجب و شعبان، همزمان با ثبت نام نوروز 97 آغاز شد و بخشی از متقاضیان، هم زمان با نام نویسی زائران نوروزی، نسبت به نام نویسی خود اقدام کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های پیش بینی شده عتبات سازمان حج و زیارت، طی ماههای رجب و شعبان، روزانه 5 هزار نفر در قالب کاروان  به عتبات مشرف می شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت نام در دفاتر زیارتی سازمان حج و زیارت برای اعزام به عتبات در طول روزهای باقی مانده از ماه مبارک رجب و همچنین ماه شعبان ادامه دارد و مشتاقان زیارت می توانند با مراجعه به عتبات ثبت نام خود را در کاروان های مجاز نهایی کنند.

آقایی تاکید کرد: نیمی از سفرهای زائران در ماه رجب و شعبان به عتبات، به صورت هوایی انجام خواهد شد و با توجه به استقبال گسترده مردم از سفر به عتبات در این دوماه، تعدادی پرواز به طور فوق العاده در این ایام اضافه می شود.

وی اضافه کرد: مشتاقان سفر به عتبات دقت داشته باشند که ثبت نام خود را در دفاتر مجاز تحت نظارت سازمان حج و زیارت انجام دهند.