بازی به سبک پرچمداران: بهترین لپ تاپ از بهترین ها

لپتاپ ایسوس در تمام سری ها از چند مشخصه بارز و یکسان بهره می برد که از آن جمله می توان به طراحی زیباشناختی، مشخصات فنی قدرتمند و امکانات انحصاری اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ لنوو -  2017

لنوو سومین سازنده لپ تاپ در جهان است. لپ تاپ های لنوو به لپ تاپ های قیمت مناسب و با کیفیت معروفند و یک شیب یکنواخت قیمت را در مدل های خود رعایت می کنند. لپ تاپ لنوو در اکثر موارد از جمله: طراحی، طول عمر باتری، قطعات سخت افزاری و ... امتیازهایی نزدیک به حداکثر دریافت می کند.

در این میان لپ تاپ های تبدیل شونده سری Yoga Book از محبوب ترین و بهترین مدل های لنووی افسانه ای هستند. این مدل متفاوت ترین محصول Lenovo و یک پکیج کامل از طراحی و کیفیت است که قیمت مناسبی هم دارد اما مطمئن باشید که ویژگی های خاص آن هیچ شباهتی به یک لپ تاپ ارزان قیمت ندارد.

بهترین لپ تاپ دل -  2017

لپ تاپ های دل جزو لپ تاپ هایی هستند که در ایران زیاد انتخاب می شوند. یکی از دلایلی که گزارش خرابی آن ها زیاد است، این نکته است که مصرف کننده زیادی دارد. شاید اگر لپ تاپ دیگری هم به این اندازه کاربر داشت شاهد خرابی های بیشتری از آن مدل بودیم. لپ تاپ های دل کنار قیمت مناسب، مشخصات فنی قابل قبولی هم دارند که تغییر چندانی هم در رویه آن ها دیده نمی شود. اگر دنبال بهترین لپ تاپ دل می گردید، سری اینسپایرون همیشه جزو لپ تاپ های جذاب دل به شمار می روند.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2017

ایسوس از بهترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان است و همیشه در طراحی لپ تاپ های خلاقانه فعال بوده است. لپتاپ ایسوس در تمام سری ها از چند مشخصه بارز و یکسان بهره می برد که از آن جمله می توان به طراحی زیباشناختی، مشخصات فنی قدرتمند و امکانات انحصاری اشاره کرد، با این حال اگر می خواهید یک مدل انتخاب کنید، با انتخاب از سری مدل های قابل حمل ایسوس در سری Zenbook پشیمان نخواهید شد. این سری جزو خانواده الترابوک ها محسوب می شود که فوق العاده سبک هستند و طبق ادعای ایسوس اولین الترابوک جهان با کارت گرافیکی مجزا است. لپ تاپ های این سری از حافظه SSD استفاده می کنند که به شدت روی سرعت اجرای برنامه ها تاثیر مثبت دارد، هم چنین از تاچ پد و کیبورد خوبی هم برخوردارند. در این سری، مدل های با پیشوند UX معمولاً بهتر از مدل های با U  خالی است. اگر بخواهیم یک نکته منفی درباره ایسوس بگوییم این است که قیمت لپ تاپ های این برند بالاست.

لب تاب1

بهترین لپ تاپ ایسر 2017

ایسر یک شرکت چند ملیتی و نامی آشنا در صنعت نوت بوک جهان است. ایسر نخستین لپ تاپ منحنی، مخصوص بازی و اولین نوت بوک دارای پردازنده نسل هفتم اینتل را به بازار عرضه کرد. این شرکت در سال های اخیر به طور جدی وارد حوزه نوت بوک های مخصوص بازی شده است. با وجود این که بخش زیادی از محصولات ایسر را نوت بوک های میان رده تشکیل می دهند، با این وجود برخی مدل های آن اجازه نمی دهند که جای آن در لیست بهترین ها خالی باشد. یکی از این مدل ها، سری جدیدی آن با نام  F5-573G  است. این مدل در کنار طراحی زیبا از قطعات قدرتمند و به روزی هم بهره می برد و به خوبی می تواند نقش یک لپ تاپ مالتی مدیا و همه کاره را برای شما ایفا کند. این لپ تاپ از بسیاری محصولات هم قیمت خود یک سر و گردن بالاتر است و برای اجرای بازی های نیمه سنگین نیز ایده ال است.

در دوره کنونی گاهی برند و مارک برای لپ تاپ چندان مساله مهمی نیست چون قطعات مور نیاز از چند شرکت محدود خریداری می شوند و در شرکت های چینی هم مونتاژ می شوند. مطالعه مطالبی از این دست به شما کمک می کند با نگاهی به برخی ویژگی ها در بهترین لپ تاپ های بازار، به راحتی برای خرید خوب لپ تاپ به نتیجه معقولی برسید. زنبیل ضمن ارائه محصولاتی از بهترین مدل ها بر اساس قیمت، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مدل بر اساس بودجه خود را انتخاب کنید.