آخرین گزینه های شهرداری تهران مشخص شدند

یک مقام مطلع با بیان اینکه محسن هاشمی رفسنجانی جزء گزینه‌های شهرداری تهران است، گفت:‌قرار است تا روز یکشنبه تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد و موضوع اعلام شود.

وی ادامه داد: فعلاً این موضوع مطرح شده که نباید کسی از شورا خارج شود؛ البته این دعوا بخشی برای آینده است چرا که معتقد هستند اگر هاشمی وارد شهرداری شود، شاید بخواهد برای ریاست جمهوری آماده شود.

وی با بیان اینکه مخالفان در شورا با آقای هاشمی چند دسته هستند،‌گفت: عده‌ای از سر دلسوزی مخالف وی هستند و معتقدند که در شهرداری خراب می‌شود و برخی نیز با خود هاشمی مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه هاشمی بدش نمی‌آید وارد شهرداری شود و انگیزه این کار را دارد، گفت:‌هاشمی برنامه هم برای شهرداری دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: توسعه حمل و نقل عمومی،‌ رفع معضل پسماند و رفع مشکلات بافت‌های فرسوده از جمله برنامه‌هایی است که باید شهردار آینده تهران داشته باشد و اگر کسی بتواند این کارها را انجام دهد شورای پنجم دستاورد خوبی خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر گزینه‌های اصلی هاشمی، افشانی و انصاری‌لاری، حناچی و تقی زاده خامسی هستند البته اگر هاشمی از گردونه خارج شود دوباره معادلات به هم می‌خورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هاشمی 10 رأی موافق برای شهردار شدن دارد که البته اگر برنامه‌های خود را ارائه دهد ممکن تغییر در تعداد آرایش ایجاد شود.