نادری تاكید كرد: بازنشستگانی كه بر اساس قرعه كشی واجد شرایط دریافت وام ضروری شناخته شده اند شماره حسابی در بانك ملی شعبه منتخب هنگام ثبت نام از طریق پیامك به آنان اطلاع داده شده می شود.
معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت وام ضروری یک و نیم میلیون تومانی به بازنشستگان دارای شرایط، بزودی آغاز می شود.

به گزارش ایرنا ' مجید نادری ' افزود: این تسهیلات که میزان آن بین ده میلیون ریال تا پانزده میلیون ریال است به بازنشستگانی تعلق می گیرد.

وی گفت: این وام به بازنشستگانی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کردند و پس از قرعه کشی برای دریافت وام ضروری انتخاب شده اند، تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: تمام تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری درطول سال های اخیر برای افزایش رفاه وبرخورداری بازنشستگان از بهترین خدمات و تسهیلات رفاهی بوده است تا از این طریق بخشی از مشکلات اقتصادی این قشر بزرگ جامعه برطرف شود.

نادری تاکید کرد: بازنشستگانی که بر اساس قرعه کشی واجد شرایط دریافت وام ضروری شناخته شده اند شماره حسابی در بانک ملی شعبه منتخب هنگام ثبت نام از طریق پیامک به آنان اطلاع داده شده می شود.

وی گفت: این افراد می توانند با مراجعه به بانک عامل و ارایه اصل وکپی کارت ملی وشناسنامه وام ضروری خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینكه برای تمام این بازنشستگان و موظفین در بانك ملی حساب سپرده كوتاه مدت افتتاح شده است، گفت: باز پرداخت اقساط ۳۶ ماهه خواهد بود و اقساط آن از تاریخ یكم اسفند ماه امسال از حقوق آنان كسر خواهد شد.