سرعت بالای موتورسیکلت باعث مرگ یک نفر شد

سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی امروز (پنجشنبه) اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر تهران امروز در حالت نیمه‌تعطیل قرار دارد، با اتمام طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت ۱۳، پیش‌بینی می‌شود محور‌های بزرگراهی و مرکزی تهران از ساعت ۱۱ به بعد با وضعیت سنگین ترافیکی مواجه باشند؛ مخصوصاً از ساعت ۱۳ که طرح ترافیک به اتمام می‌رسد، در محور‌های مدرس، نواب، جمهوری، مصطفی خمینی، وحدت اسلامی و مولوی با ترافیک سنگین روبرو خواهیم بود.

سرهنگ رازقی درباره ترافیک عصر امروز یادآور شد: با توجه به تعطیلی پیش رو، بعد از ظهر روز جاری در ترمینال‌ها و معابر خروجی تهران مانند بلوار بعثت، بزرگراه تندگویان و آزادگان شاهد سنگینی بار ترافیک خواهیم بود. همچنین با عنایت به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روز جاری و فردا، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابتدای صبح پیرامون حوزه‌ها مستقر شده و این محدوده‌ها را تحت پوشش ترافیکی قرار می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته یک تصادف منجر به فوت در بزگرراه فتح رخ داده، گفت: عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه باعث سقوط ترک‌نشین می‌شود و با توجه به اینکه سرعت موتورسیکلت بالا بوده منتج به فوت ترک‌نشین می‌شود. این حادثه ساعت ۱۷ روز گذشته در بزرگراه فتح اتفاق افتاده است.