به گزارش ایسنا،زني در دادگاه خانواده حضور يافت و دليل جدايي خود از همسرش را پول زياد عنوان كرد و گفت: به دليل ثروت زياد همسرم، درخواست طلاق كردهام، زيرا همسرم جنبه داشتن پول زياد را نداشته و نخواهد داشت.

او که ۳۰ سال سن داشت، ادامه داد: همسرم فرد بسیار خوش‌گذرانی است و کمترین توجهی نسبت به من ندارد، حدود شش سال از شروع زندگی‌ مشترک‌مان می‌گذرد و در این مدت هیچ کدام از بودن در کنار یکدیگر احساس رضایت نکرده‌ایم اما همسرم به دلیل مخالفت خانواده‌اش با جدایی‌مان، به این امر رضایت نمی‌دهد.

زن جوان عنوان کرد: همسرم علاقه‌ای به داشتن فرزند ندارد و در این سال‌ها به خاطر او از داشتن فرزندی که حق هر زنی است محروم بوده‌ام.

وی با بیان اینکه دو سال است همسرم از تمامی اقوامش کناره‌گیری کرده است، گفت: همسرم تمامی وقت خود را با دوستانش می‌گذراند و کمترین توجهی نسبت به من ندارد و حتی دو سال است که در هیچ یک از مهمانی‌های خانوادگی شرکت نمی‌کند‌، فقط یک بار در ماه به دیدن پدر و مادرش می‌رود.

شوهر این زن نیز در ادامه افزود: من حرف‌های همسرم را قبول دارم اما خواهان طلاق از او نیستم و دلیل این مساله ترس از خانواده‌ام نیست بلکه علاقه‌ای است که به همسرم دارم.

این مرد که ۳۲ سال سن داشت، ‌بیان کرد: از ابتدا زندگی مشترک علاقمند به رفت‌وآمد با اقوام نبودم اما به خاطر همسرم نسبت به این مساله مخالفتی نداشتم، اما اکنون دیگر خواهان ارتباط با اقوام نیستم و ترجیح می‌دهم وقت خود را با دوستانم بگذارنم.

زن جوان در پایان گفت: خواهان جدایی از همسرم هستم. در ازای حکم طلاق از مهریه ۷۰۰ سکه‌ای خود خواهم گذشت.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه آينده موكول كرد.