به گزارش ایسنا،امير حسين ثقفي، سردبير برنامه راديويي " پنجشنبه صد در صد" گفت: برنامه "پنجشنبه صد در صد" از ديگر برنامه هايي است که در استوديو صداي شهر توليد و پخش ميشود، اين برنامه راديويي با رويکرد شهري و طنز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ پنجشنبه هر هفته از راديو تهران روي موج اف.ام رديف ۹۴ پخش مي شود.

ثقفی با بیان اینکه در برنامه " پنجشنبه صد درصد " موضوع هفته شهر تهران به صورت طنز مطرح می شود، افزود: در این برنامه معضلات و مشکلات شهری در قالب طنز بیان می شود. در آیتم " انتقاد البلد افشنگ " کاتب به بیان مشکلات بلدیه می پردازد، این آیتم پنج شنبه هر هفته، با صدای وحید رونقی، از استودیو صدای شهر شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

کاریصداتور آیتم شعرهای طنز " پنجشنبه صد در صد " است که متناسب با محتوا و موضوع برنامه برخی از مشکلات شهر تهران در قالب شعر طنز بیان می شود، در این بخش جدید ترین شعرهای طنز از شاعران طنزپرداز کشور ارایه می شود.

در آیتم چند راه حل ساده، از مردم خواسته می‌شود تا راهکارهای خود را برای حل مشکلات و مسائل شهری ارایه دهند تا در غالب طنز بیان شود.

وی در ادامه یادآور شد: آیتم «پ نه پ» یکی از پر مخاطب‌ترین آیتم‌های " پنجشنبه صد در صد " به شمار می رود که در فواصل مختلف برنامه پخش می شود و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است. مجید حبیبی، گوینده آیتم په نه په در این بخش به تمامی مواردی که هر روز در زندگی شهری با آنها سر و کار داریم، از دریچه طنز نگاه می‌کند.

ثقفی خاطرنشان کرد: در برنامه " پنجشنبه صد در صد " همچنین اجرای کوتاه نمایش و چند زاویه مختلف در برخورد با موضوع و جامعه امروز شهری را خواهیم داشت و در آیتم پرانتز باز، نکات ریز زندگی شهری در قالب طنز و با زبانی ساده تر بیان می شود. بخش دیگری از برنامه را نمایش رادیویی، تلفن ها و پیامک ها، گزارش ها و نوشته های مردمی در دل خود جای داده است.

اسماعيل باستاني، تهيه کننده؛ احسان کرمي، گوينده؛ ميثم عبدي، وحيد رونقي و مجيد حبيبي بازيگر؛ سينا محمد حسن، ارتباطات؛ محمد جواد رفيع پور، هماهنگي؛ محمد رضا مير حسيني، گزارشگر و مهرداد محمد رضا، صدابردار در اين برنامه همکاري دارند.