به گزارش ایرنا، داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه آزاد می توانند به یكی از دو روش مراجعه به باجه های پستی و یا استفاده از كارت های بانكی عضو شبكه شتاب در پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به خرید كارت اعتباری ثبت نام و دریافت دفترچه راهنما اقدام كنند.

توزیع مدارک ثبت نام در باجه های پستی تا ساعت ۱۹ روز چهارشنبه، ۲۸ دی ماه ادامه دارد و ثبت نام اینترنتی داوطلبان نیز تا ساعت ۲۴ همان روز امکان پذیر خواهد بود.

داوطلبان در آزمون سراسری رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد حداکثر می توانند شش انتخاب، رشته علوم پزشکی چهار انتخاب و متقاضیان نظام پاره وقت نیز چهار انتخاب داشته باشند.

به گفته رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، ۵۱۵ رشته محل جدید به مجموعه انتخاب های آزمون سراسری دانشگاه آزاد اضافه شده و جمع رشته محل های آزمون امسال این دانشگاه به هشت هزار و ۵۷۷ مورد رسیده است.

' عبدالله سجادی جاغرق ' یادآور شد: سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه آزاد نیز همچون کنکور سراسری به میزان ۲۵ درصد و به صورت مثبت در قبولی داوطلبان، تاثیر داده می شود.

وی افزود: برای آن عده از داوطلبانی که سوابق تحصیلی آنها تا زمان ثبت نام آماده نباشد مهلت مجددی در هفته اول اسفند ماه برای ثبت نام درنظر گرفته خواهد شد.

سجادی، ظرفیت پذیرش در آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال ۹۱ را حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: نتایج نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود.

ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۱ دانشگاه آزاد از ۱۲ دی ماه آغاز شده و قرار بود امروز، ۲۱ دی ماه به پایان برسد.

آزمون سراسری همه رشته های غیر پزشکی این دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه و آزمون رشته های گروه علوم پزشکی روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه در ۲۵۰ واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

فراهنگ**۱۰۵۵**