رویای شیرین بااخاذی های دکتر قلابی تلخ شد

به نوشته روزنامه خراسان، اين ماجرا از آن جا آغاز شد که دختر جواني به نام شيرين از طريق چت در اينترنت با پسر جواني به نام آرش آشنا شد.
آرش خودش را دانشجوی دوره دکترا و ساکن منطقه سعادت آباد معرفی کرده بود و شیرین که به دنبال سکوی پرتابی برای خودش بود سخت به وی دلبسته شد.
رابطه اینترنتی این دو جوان ادامه داشت تا این که بالاخره یک شب زمانی که شیرین در حال چت کردن با دوست اینترنتی اش بود حرفی را که مدت ها در انتظارش بود شنید.
آرش از طریق چت از شیرین خواستگاری کرد و گفت می خواهد با او ازدواج کند. به این ترتیب رابطه آنها وارد مرحله تازه ای شد.
از آن شب به بعد که شیرین وبکم رایانه اش را برای آرش روشن می کرد. آرش گفته بود می خواهد تصویر شیرین را به مادرش نشان دهد تا او چهره عروس آینده اش را ببیند. به این ترتیب آرش تصاویر زیادی از شیرین به دست آورد و قرار شد تا چند هفته دیگر به طور رسمی به خواستگاری او برود.
این در حالی بود که تا پیش از آن این دو جوان یکدیگر را ندیده بودند. چند هفته گذشت و آرش چند مرتبه زمان خواستگاری را عقب انداخت تا این که یک روز از شیرین خواست مبلغ یک میلیون تومان به حساب بانکی اش واریز کند.
شیرین که به آرش به چشم شوهر آینده اش نگاه می کرد خیلی زود پس اندازی را که در بانک داشت به حساب آرش واریز کرد.
چند روز گذشت اما آرش دوباره از شیرین خواست مبلغی پول به حساب او واریز کند.
شیرین که به این موضوع حساس شده بود از آرش توضیح خواست اما او لحنش را تغییر داد و شروع به تهدید دختر جوان کرد.
آرش گفت تعداد زیادی تصویر خصوصی از او در اختیار دارد و اگر باز هم به حساب بانکی اش پول واریز نکند این تصاویر را در سایت های مستهجن نمایش می دهد.
به دنبال این ماجرا دختر جوان به شعبه چهارم دادیاری دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای تهران رفت و از جوان شیاد شکایت کرد.
او گفت آرش از احساساتش سوء استفاده و از وی اخاذی کرده است. او که اشک می ریخت به دادیار دهستانی گفت: وقتی با آرش آشنا شدم فکر می کردم مرد ایده آلم را پیدا کرده ام به همین دلیل با تمام وجود به او علاقه مند شدم و اجازه دادم از طریق وبکم از من فیلم بگیرد. فکر نمی کردم همه این کارها نقشه ای برای فریب و اخاذی از من باشد.

به دنبال ثبت این شکایت متخصصان پلیس فتا جست و جوهای خود را برای ردیابی باج گیر اینترنتی آغاز کردند. در همین حال بررسی چند شکایت مشابه دیگر نشان داد جوان تحت تعقیب در فریب و اخاذی از چند دختر دیگر دست دارد. به دست آمدن این اطلاعات بر حساسیت پرونده افزود و باعثشد افسران فتا با جدیت بیشتری این پرونده را دنبال کنند.
در شرایطی که شاکیان اعلام کردند آرش ادعا کرده در منطقه سعادت آباد زندگی می کند و دانشجوی پزشکی است، کارآگاهان با ردیابی او پی بردند جوان باج گیر ساکن دبی است و از آنجا نقشه فریب طعمه هایش را طراحی و اجرا کرده است.
در چنين شرايطي داديار دهستاني طي مکاتبه با پليس بين الملل از آنان براي دستگيري اين متهم کمک خواست.براساس اين گزارش هم اکنون تحقيقات براي بررسي زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد.