رهایی کودک ۴ ساله از چنگال آدم‌ربایان +عکس

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مردی ۳۴ساله به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه و اعلام کرد افرادی ناشناس با سر و صورتی بسته به درب منزلش مراجعه و اقدام به درگیری و ضرب و شتم وی و همسرش کرده اند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: فرد شاکی بیان کرد برای نجات جان خود و اعضای خانواده با خودرو از محل گریختیم اما آن ها در مکانی خارج از شهر جلوی ما را گرفته و اقدام به ربودن پسر ۴ساله ام از داخل خودرو کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: بررسی های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد چند روز پیش بین دو طایفه بر سر اختلافات قومی و قبیله ای درگیری و نزاعی صورت گرفت که شاکی عضو یکی از آن طایفه ها بوده است، لذا با این احتمال که اقدام مجرمانه توسط طایفه مقابل صورت گرفته باشد تحقیقات پلیسی  به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پلیس، سرانجام یکی از آدم رباها در حالی که با سواری زانتیا در سطح شهر در تردد بود توسط ماموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد به علت درگیری و دعوایی که چند روز پیش شاکی با طایفه آن ها داشته ، اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.

سردار جاویدان همچنین گفت : با ادامه تحقیقات و تنگ کردن عرصه بر آدم ربایان، محل اختفاءکودک ۴ساله شناسایی و ماموران موفق به آزادی کودک از چنگال آدم رباها شدند که تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.