اخذ بلیت جام جهانی برای معاون شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: برای من بلیت سفر به روسیه گرفته شده، اما به این کشور سفر نمی‌کنم.

مهدی اسد بیگی معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه 6 تهران در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اعزام وی به مسابقات فوتبال جام جهانی روسیه با هزینه بیت المال اظهار کرد: بنده هیچگاه برنامه‌ای برای حضور در روسیه جهت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال نداشته‌ام، لذا خبر چنین برنامه‌ای این خبر از اساس کذب است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه 6 تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی کشتی ناشنوایان همزمان با مسابقات فوتبال در روسیه در حال برگزاری است و از آنجائی که من سرپرست کشتی ناشنوایان کشور هستم، قرار بود همراه آن‌ها از طریق فدراسیون اعزام شوم، اما به دلیل مسائل کاری از این سفر خودداری کردم.

وی گفت: بلیت اعزام به روسیه از طرف فدراسیون کشتی به تاریخ 20 خرداد گرفته شده بود که به علت مسائل کاری سفر را لغو کردم. مجددا برای تاریخ 22 خرداد ولی اینبار با هزینه شخصی بلیت تهیه کردم که این سفر نیز به علت مشغله کاری لغو شد.

اسدبیگی تاکید کرد: تعجب می کنم که چرا نام بنده در این لیست آن هم به عنوان مسئول شهرداری درج شده در صورتی که بنده قرار بود به عنوان سرپرست کشتی ناشنوایان به مسابقات جام جهانی کشتی ناشنوایان اعزام شوم.