به گزارش جامجم، شاكي به بازپرس ابراهيمي بسابي گفت: در يكي از ادارههاي دولتي كار ميكنم. چند ماه پيش يكي از همكارانم با اطلاع از اين كه قصد خريد خودرو دارم، گفت كه پسرخالهاش در زمينه خريد و فروش خودرو فعاليت ميكند و ميتواند خودروي مورد نظر را با قيمتي مناسب برايم خريداري كند.

شاکی افزود: با اطمینان به همکارم به او پول پرداخت کردم و چند هفته بعد خودرو را تحویل گرفتم.
وی گفت: ماجرا را با چند نفر از اقوام و اعضای خانواده‌ام در میان گذاشتم و قرار شد آنها نیز از طریق همکارم خودرو خریداری کنند بنابراین ۱۳۰ میلیون به همکارم پرداخت کردم و قرار شد خودرو‌ها را بعد ازسه هفته تحویل دهد اما با گذشت یک ماه او به یکباره ناپدید شد و جستجوی من و خانواده‌ام برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.
در پی این شکایت پرونده در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و تحقیق برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شد.
در مرحله بعدی تحقیقات زنان و مردان دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند و معلوم شد همه آنها کارمندان یک اداره دولتی هستند که در دام همکار شیاد خود گرفتار شده‌اند.
با تحقیق از شاکیان مشخص شد، متهم فراری یک میلیارد تومان از آنها به بهانه فروش خودروهای مدل بالا دریافت کرده و بی‌آنکه خودروها را تحویلشان دهد، دیگر به محل کارش مراجعه نکرده و با خانواده‌اش نیز ملاقاتی نداشته است. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

جستجوهاي پليسي براي دستگيري متهم و همدستان احتمالياش ادامه دارد.