تقدیر از ملی پوشان در صحن شورا برگزار می شود

ولی الله شجاع پوریان با اشاره به حاشیه های اکران بازی های جام جهانی گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی برنامه های زیادی برای اکران بازی های جام جهانی پیش بینی کرده بود و بوستان هایی که زیرساخت های مناسب داشتند برای این برنامه ها آماده شده بودند اما وقتی از سوی مسئولان اعلام شد امکان پخش مسابقات در فضای باز وجود ندارد، تنها در دو مجموعه برج میلاد و ایوان شمس این اکران ها انجام شد.

وی ادامه داد: تنها در یک اکران در برج میلاد و آن هم در ۲۰ بلیت قیمت ۹۵ هزارتومان دریافت شد که به محض اطلاع، به موضوع ورود کرده و قیمت ها اصلاح شد.

شجاع پوریان تاکید کرد: به ۲۰ نفری که ۹۵ هزار تومان پرداخت کردند اطلاع رسانی شده که مابه التفاوت قیمت ها به آنها پس داده می شود یا امکان استفاده از یک اکران دیگر را دارند.

معاون شهردار تهران توضیح داد: رقمی که به عنوان بلیت از تماشاگران دریافت می شود، هزینه تماشای فوتبال نیست، بلکه هزینه خدمات جانبی مانند پذیرایی و خدمات رفاهی است.

وی در خصوص اینکه قرار بود استقبال شایسته ای از فوتبالیست های تیم ملی شود، آیا برنامه ای برای تقدیر از فوتبالیست ها دارید، گفت: شب استقبال بنا به ماموریتی که شهردار تهران به معاونت اجتماعی داده بود در فرودگاه حاضر شدیم، قصد ندارم خدمات دیگر سازمان ها را زیر سوال ببرم اما امکانات پذیرایی پیش بینی نشده بود که شهرداری تهران تا آنجا که در توان خود بود، به استقبال کنندگان خدمات رسانی کرد. همچنین با آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مراسم تقدیری در صحن شورا و در معاونت اجتماعی گرفته شود که ایشان اعلام کرد فوتبالیست ها در حال حاضر خسته بوده و برخی در سفر هستند که این مراسم به محض اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال انجام می شود.