به گزارش باشگاه خبرنگاران، این خودرو با توجه به ۳ چرخه بودن خود کاملا این قابلیت را دارد تا به مانند یک موتورسیکلت به کناره ها بدنه خود را خم کند.

بر اساس آزمایشات صورت گرفته، " ونتور یک " شبیه به موتورسیکلت اما ۳۰ بار از موتورسیکلت های عادی امن تر است. این خودرو در مدل بنزینی خود بسیار کم مصرف بوده و در هر ۱۶۰ کیلومتر ۱۱ لیتر بنزین مصرف می کند.

در مدل برقی این خودرو از دو موتور الکتریکی ۲۰ کیلوواتی که در چرخ ها قرار گرفته و یک باطری لیتیومی بهره می برد که بردی در حدود ۱۹۳ کیلومتر را برای این خودرو فراهم می کند.
در مدل سوخت دوگانه که ترکیبی از بنزین و موتور الکتریکی است شما موتوری به قدرت ۱۰۰ کیلووات و یک مخزن سوخت ۱۵ لیتری در اختیار دارید که بردی در حدود ۴۸۲ کیلومتر را برای شما فراهم می کند.

باطری های موجود در این کلاس از خودروها با جریان برق ۱۰۰ ولت قابل شارژ هستند. قیمت این خودرو بسته به مدل های مختلف آن ۱۸ تا ۲۳ هزار دلار است.
البته این خودرو به دلیل مشکلات مالی شرکت سازنده با شرکاء خود همچنان منتظر بدست آوردن چراغ سبزی برای ورود به خط تولید انبوه است وهنوز تاریخ دقیقی برای این مسئله اعلام نشده است.