امروز؛ آغاز برگزاری اردوهای سازمان جوانان هلال احمر

شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد: اردوهای سازمان جوانان از ۱۳ تیرماه آغاز و تا نیمه شهریور به صورت فشرده در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری، به صورت غیر متمرکز برگزار می شود؛  به نوعی که نیمی از استان ها میزبان و درگیر اجرای این اردو‌ها هستند‌.

وی در ادامه مطرح کرد: اعضای شرکت کننده در اردوها شامل گروه های مختلف اعضای سازمان جوانان اعم از کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روستایی هستند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خاطر نشان کرد: اردوهای سازمان جوانان هلال احمر با رویکرد های مختلف از جمله تفریحی، فرهنگی، تشکیلاتی، مهارتی و توانمند سازی اجرا خواهد شد.

صابونچی با اشاره به برگزاری اردوی ویژه برای دانش آموزان منطقه کرمانشاه گفت: اردوی اختصاصی مهر هلال نیز برای دانش آموزان استان کرمانشاه(سر پل ذهاب) با جنبه های آموزشی و فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات المپیاد استانی نیز در حال برگزاری و به مرحله کشوری نزدیک است که منتخبین ۳۱ استان در آن حضور خواهند داشت. همچنین مسابقات استانی رفاقت مهر در همه استان ها برگزار می شود.

صابونچی از برگزاری اردوهای مربوط به کانون دانش آموزی خبر داد و گفت: اردوهای دوستی که مربوط به کانون دانش آموزی سازمان جوانان است، با حضور دبیران در ۴ منطقه (شمال شرق، شرق،غرب وجنوب) و ۴ استان مختلف با جنبه تشکیلاتی و آموزشی برگزار می شود.

وی در پایان در خصوص اردوهای بوم گردی مطرح کرد: اردوهای بوم گردی نیز در مناطق مختلف در سطح های استانی و کشوری در زمینه های کوهنوردی، جنگل نوردی وکویر نوردی در حال اجرا هستند.