به نوشته روزنامه شرق، اين كودك كه گفته ميشود نامش علي است سه روز قبل در بيمارستان باهنر كرج جانش را از دست داد. وقتي اين كودك به بيمارستان منتقل شد كاملا بيهوش بود و پرستاران نتوانستند با او صحبت كنند و بدون اينكه بدانند اين كودك به چه دليل بيهوش شده اقدامات خود را براي نجات او آغاز كردند.

زمانی که پرستاران در حال اقدامات لازم برای نجات جان پسربچه بودند مردی که او را به بیمارستان منتقل کرده‌ بود در ایستگاه پرستاری، فرم مخصوص همراه بیمار را پر می‌کرد.

این مرد جوان در آن فرم نوشت کودک نامش علی‌ و فرزند اوست. او شماره تلفن همراه و آدرسی را هم در پرونده کودک ثبت کرد اما وقتی از سوی پرستاران مورد سوال قرار گرفت که چرا این کودک بیهوش شده جوابی نداد و از بیمارستان خارج شد و دیگر پرستاران نتوانستند او را پیدا کنند.

این در حالی بود که تلاش‌ها برای نجات جان کودک ۹ ساله به نتیجه نرسید و او جان داد. به این ترتیب ماموران اداره آگاهی و بازپرس کشیک در بیمارستان حاضر شدند. آنها وقتی از پرستاران خواستند تا گزارش پزشکی را در اختیارشان قرار دهند واقعیت‌های تلخی در مورد این کودک دریافتند و متوجه شدند علاوه بر اینکه آثار جراحت‌های شدید و قدیمی و آثار سوختگی‌های زیاد روی بدن کودک ۹ ساله وجود دارد، نشانه‌های تجاوز شدید هم روی بدن او دیده‌ شده‌ است. بنابراین پرونده با عنوان قتل به جریان افتاد. ماموران اداره آگاهی آدرس و شماره تلفنی را که همراه کودک ۹ ساله به بیمارستان ارایه کرده‌ بود از پرستاران گرفتند اما زمانی که به محل مراجعه کردند متوجه شدند خانواده‌ای با نام خانوادگی ارایه شده در آن منطقه زندگی نمی‌کند و آدرس اشتباه است.

این در حالی بود که شماره تلفن موردنظر نیز خاموش بود و به این ترتیب ماموران نتوانستند ردی از خانواده کودک ۹ ساله به دست آوردند. بنابراین واقعی بودن هویت پسرک ۹ ساله هم مورد تردید قرار گرفت. چرا که اهالی محلی که گفته می‌شد خانه علی در آنجاست مدعی شدند در این منطقه، نه کودکی با مشخصات علی دیده‌اند و نه خانواده‌ای با این هویت در آنجا زندگی می‌کنند. تحقیقات در این زمینه بی‌نتیجه مانده بود تا اینکه صبح دیروز مردی به بیمارستان مراجعه کرد و گفت از همسایه‌های کودک ۹ ساله‌ است و آمده تا حال او را بپرسد. این مرد که به شدت هراسان بود و اضطراب داشت وقتی با ممانعت پرستاران برای ورود به بخش مواجه شد گفت فقط می‌خواهد بداند این کودک خوب است یا نه چون پدرومادرش خیلی نگران هستند.

پرستاران که متوجه شده‌ بودند این مرد از خانواده کودک ۹ ساله خبر دارد بلافاصله حراست را مطلع کردند، ماموران حراست با این جمله که کودک حالش خوب است و به زودی هماهنگی‌های لازم برای ورود به بخش انجام می‌شود این مرد را دقایقی معطل کردند و پلیس آگاهی را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد افسر پرونده قتل علی در بیمارستان حاضر شد و این مرد را مورد بازجویی قرار داد. وقتی مرد جوان دچار ضد‌ونقیض‌گویی شد افسر پرونده به این باور رسید که او یا از خانواده این کودک خبر دارد یا یکی از اعضای خانواده‌ است. بنابراین مرد جوان بازداشت شد و به اداره آگاهی انتقال یافت.

این همه یافته‌های ماموران نبود آنها همچنین متوجه شدند پزشکان گزارش کرده‌اند این کودک به شدت و بارها و بارها مورد آزار جنسی قرار گرفته و این آزار به حدی بوده که بخش‌هایی از روده کودک از بین رفته‌ است. پزشکان همچنین گزارش داده‌اند، احتمالا آنچه باعثمرگ این کودک شده تجاوزات جنسی‌ای بوده‌ که به صورت متناوب در مورد این کودک رخ‌ داده‌ است. آنها همچنین اعلام کردند جسم مقتول کوچک‌تر از یک کودک ۹ ساله است و به نظر می‌رسد او دچار سوء‌تغذیه هم بوده است.

يكي از پرستاران بيمارستان ديروز به خبرنگار ماگفت: مردي كه اين كودك را به بيمارستان آورده بود خيلي ترسيده بود البته من فكر ميكنم او از واكنشها ميترسيد چون زماني كه ما كودك را عريان كرديم تا بدنش را معاينه كنيم و آثار جراحت را در او ديديم از آن مرد پرسيدم چرا بدن كودك آنقدر كبود است و او جواب داد تصادف كرده است اما زماني كه فهميد ما متوجه آثار سوختگي روي بدن كودك شدهايم و او را بازخواست ميكنيم بدون اينكه متوجه شويم از بيمارستان فرار كرد. به دستور بازپرس، جسد به پزشكي قانوني انتقال يافته تا علت دقيق مرگ مشخص شود ضمن اينكه تحقيقات ماموران از مرد مظنون آغاز شده و ماموران اميدوارند بتوانند از طريق او عامل قتل علي را پيدا كنند.