به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، سرهنگ عليرضا محرابي در اين باره گفت: در پي گزارشهاي رسيده و شكايات شهروندان مبني بر شرارت و تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي از سوي فردي به نام مهدي در منطقه جنوب و شمال شرق تهران، موضوع در
دستور کار عوامل پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام تحقیقات و اخذ شکایت شاکیان مبنی بر شرارت، آزار و اذیت، حمل و نگهداری سلاح گرم، درگیری با ماموران، تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی، زورگیری و تشکیل شبکه‌های فساد، با هماهنگی مراجع قضایی تلاش برای دستگیری متهم و اعضای باند را آغاز کردند.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه در ارتباط با دستگیری متهم، ماموران موفق به انهدام یک محل تهیه مواد مخدر صنعتی و یک شبکه اغفال و دعانویسی و همچنین دستگیری ۴ نفر شدند.
محرابی گفت: پس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند مذکور، ماموران با بهره‌گیری از شگردهای پلیسی و ملاقات‌های صوری‏، مخفیگاه سرکرده باند به نام مهدی را در تهران شناسایی کردند.
با حضور ماموران در محل، متهم اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کرد و پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه دستگیر شد و به جرایم سیاهش اعتراف کرد.
محرابی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی، چند قبضه قمه و سلاح سرد از متهم و همدستانش، خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۱۴، متهمان تحویل زندان شدند و دستور قضایی برای شناسایی و آگاهی شاکیان دیگر مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم اصلی صادر شده است.
وي اظهار كرد: شاكيان به پايگاه ششم پليس اطلاعات و امنيت فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در خيابان پيروزي ـ نبرد شمالي ـ ميدان نبرد ـ انتهاي كوچه ابراهيم بيدي ـ مجتمع انتظامي ششم مراجعه كنند.