حادثه>خارجی -سیدنی:
مرد کارتن‌خواب استرالیایی در حالی که فقط ۸۰سنت(کمتر از یک دلار) به علاوه یک پاکت سیگار در جیب داشت ۷هزار دلار را به صاحبش بازگرداند.
برخی به وی گفته بودند که شاید این مبلغ، هدیه سال نوی میلادی برای تو بوده است در حالی که آقای هرمن۴۸ساله در پاسخ می‌گوید: ‌ حتی یک لحظه به اینکه پول را برای خودم بردارم فکر نکردم زیرا این کار دزدی است. گویا این مرد بی‌خانمان کیف پولی را در پیاده‌رو پیدا کرده و بلافاصله آن‌را به مرکز پلیس تحویل داده است. صاحب این پول‌ها نیز پس از گم کردن آنها ماجرا را به پلیس خبر داده بود. بنابراین به کمک یک بی‌خانمان به پول خود رسید.

خود گروگانگیری

دهلی: دانش‌آموز هندی برای فرار از امتحان نقشه گروگانگیری خودش را طرح‌ریزی کرد. این دانش‌آموز از ترس قبول‌نشدن در امتحان زبان انگلیسی و با دیدن یک فیلم کارآگاهی تصمیم به طرح این نقشه گرفت تا زمان بیشتری برای مرور درسش به‌دست آورد. مادر این دانش‌آموز به پلیس گفت: پسرم از یک باجه تلفن‌عمومی تماس گرفت و گفت که ۴‌مرد نقابدار او را در مسیر مدرسه ربوده‌اند اما او توانسته از دست آنان فرار کند. به گفته پلیس این پسر ابتدا با اعتمادبه‌نفس به پرسش‌ها پاسخ داد اما با صحبت‌های بیشتر، پلیس به دروغش پی برد و او را برای امتحان‌دادن روانه مدرسه کرد.

فاکتور ۴۴میلیون دلاری

نیویورک: مرد جوان ساکن ایالت نیویورک آمریکا که برای مداوای بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود هنگام مرخص‌شدن با هزینه ۴۴ میلیون دلاری بیمارستان روبه‌رو شد. جالب‌تر اینکه «آلکسیس» ۲۸‌ساله با دیدن این مبلغ میلیونی دچار حمله آسمی شد. مسئولان بیمارستان در توجیه این اشتباه اعلام کردند آلکسیس نیز یکی از صدها بیماری است که به‌دلیل خطای رایانه‌ای با این مبلغ میلیونی مواجه شده‌ است. این‌جوان در این رابطه می‌گوید: خوشحالم که هزینه درمان بیماری و بستری شدنم در بیمارستان فقط ۳۰۰ دلار بوده است.

پلیس کم‌حواس

لندن: در فیلمی که در اینترنت منتشر شده است افسر پلیس لندن، موتورسواری را بهدلیل عبور از چراغقرمز متوقف میکند تا او را جریمه کند. پس از خودداری موتورسوار از تحویل مدارک وی از پلیس میخواهد تا جزئیات این قانون را بیان کند تا او نیز مدارکش را ارائه دهد اما مامور پلیس میگوید: جزئیات آن را به یاد ندارم. همینجاست که وی متوجه وجود دوربین فیلمبرداری روی کلاهایمنی موتورسوار میشود. کمحواسی پلیس و گیجشدن وی پس از مشاهده دوربین کوچک روی کلاهایمنی کافی است تا موتورسوار پا به فرار بگذارد و میلیونها نفر با دیدن این فیلم به خنده بیفتند.