شکایت یک تهرانی از شیر میخ‌دار!+ عکس

 یکی از شهروندان تهرانی از یک شرکت لبنیاتی به دلیل وجود میخ در شیشه شیر به دادسرا شکایت کرد و گفت: چند روز پیش یک بطری شیشه ای شیرکاکائو از مغازه محل خریداری کردم که در هنگام مخلوط کردن محتویات آن متوجه وجود یک عدد میخ در بدنه بطری شدم.

«احمد صالحی» عصر یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن ارائه رونوشت شکایت خود از این شرکت لبنیاتی به شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 19 تهران(پزشکی)گفت: پس از تماس تلفنی با بخش شکایات این شرکت و پیگیری های فراوان، ابتدا آنها منکر وجود میخ در بطری شیشه شیر شدند اما روز بعد، یک نفر از بازرسی شرکت به درب منزل مراجعه کرده و با مشاهده آن، تقاضای مسکوت گذاشتن این موضوع و پاک کردن صورت مساله را داشت.
وی ادامه داد: نوع برخورد و واکنش آنها سبب شد تا برای پیگیری و شکایت از این شرکت لبنیاتی مصمم باشم و حتی امروز کار خود را تعطیل کرده و برای شکایت به دادسرا مراجعه کنم.

شکایت یک تهرانی از شیر میخ‌دار!+ عکس

روی بطری شیری که وی به همراه خود داشت و همچنان در آن بسته بود، تاریخ تولید 12 تیرماه و زمان انقضاء 16 تیرماه درج شده است.
براساس شکایت این شهروند، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 19 تهران که مربوط به مسایل پزشکی است، در نامه ای به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، خواستار تحقیق درباره موضوع، بررسی مجوز این شرکت لبنیاتی در تولید محصولات غذایی و شکایت های احتمالی مشابه از این کارخانه تولیدی و همچنین پاسخگویی مسئول فنی آن شده است.

ایرنا در حال پیگیری موضوع از این شرکت لبنیاتی درباره چرایی وجود میخ در بدنه شیشه شیر و همچنین چگونگی روند نظارت در خط تولید است.