تصادف زنجیره‌ای تانکر حمل سوخت در سنندج /مرگ ۱۳ سرنشین

به گزارش افکارنیوز، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر سنندج در خصوص حادثه آتش سوزی بلوار دکتر حسینی گفت: در ساعت چهار دقیقه بامداد به اولین ایستگاه آتش نشانی این خبر اعلام شد.

تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

خالدی از وقوع حادثه تصادف بین اتوبوس و تانکر حمل سوخت خبر داد و گفت در این حادثه ۱۱نفر جان باختند.

تحویل ۱۳جسد در آتش سوزی اتوبوس سنندج به اورژانس

زندی با بیان اینکه ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، گفت: ۱۳ جسد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.

جمع آوری کامل آثار حادثه تصادف مرگبار سنندج

دقایقی قبل آثار و همچنین لاشه سوخته یک دستگاه اتوبوس و تانکر حمل سوخت و دو خودرو سواری در سنندج از سوی نیروهای امدادی از محل وقوع حادثه جمع آوری شد.

حادثه اتوبوس مسافربری در سنندج از زبان پلیس راهور

سردار محمد حسین حمیدی در خصوص برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران، اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲:۳۰ بامداد در شهر سنندج رخ داد که در اثر آن ۱۱ نفر از مسافران این اتوبوس جان خود را از دست داده و ۵ الی ۶ نفر مجروح شدند.

آخرین وضعیت شناسایی قربانیان حادثه سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: قربانیان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج هنوز شناسایی نشده‌اند.

تانکر حادثه سنندج حامل نفت برای پالایشگاه کرمانشاه بود

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با اشاره به برخورد تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری در محور سنندج استان کردستان گفت: این تانکر متعلق به مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نبوده است.

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری/ گزارش تصویری

ساعت ۲۴ شامگاه سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ تانکر حامل سوختی که از بلوار دکتر حسینی شهر سنندج به سمت پایین در حال حرکت بود مقابل ترمینال با یک دستگاه اتوبوس شرکت تعاونی دیدارسیرگیتی که به قصد عزیمت به تهران از ترمینال این شهر خارج شده بود، برخورد کرده و پس از انفجار موجب آتش‌سوزی اتوبوس و کشته شدن چند سرنشین اتوبوس می‎شود. متأسفانه در این سانحه دلخراش ۱۳ نفر از هموطنان جان باختند که بر این اساس در استان کردستان سه روز عزای عمومی اعلام شد.