سارق اجیر شده در تجریش به دام پلیس افتاد+ عکس

سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری 101 تجریش اظهار کرد: در ساعت 06:30 صبح روز 19 تیر ماه بود که ماموران کلانتری 101 تجریش در جریان ورود به عنف سارق اسلحه به دست به خانه‌ای در حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند.

سارق اجیر شده در تجریش به دام پلیس افتاد

وی در ادامه گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری تجریش قرار گرفت و آن‌ها با حضور در محل متوجه شدند سارق با یک کلت کمری وارد خانه شده است، بر اساس اظهارات یکی از اعضای خانواده، سارق در منزل شان حضور داشته و در حال تهدید خانواده اش بوده است که با اقدام به موقع ماموران متهم خلع سلاح شد و بعد از دستگیری به کلانتری منتقل شده است.

سرهنگ ابراهیمی گفت: در کلانتری متهم تحت بازجویی قرار گرفت و با توجه اعتراف صریح به اتهام سرقت، وقتی که از انگیزه اش سوال شد در جواب مدعی شد که از طرف فردی که در همسایگی شاکی زندگی می‌کرد، اجیر شده بود تا با کلت کمری تقلبی آن‌ها را تهدید کرده و با گرفتن اسناد و مدارکی و طلاجات شاکی از آنجا فرار کند.

وی در ادامه گفت: متهم در مورد وسایل همراهش که چسب و ماسک و کابل سیمی بود، نیز مدعی شد آن‌ها را برای بستن دست و پای اعضای خانواده با خود آورده است.

رئیس کلانتری 101 تجریش: در ادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد که شاکی با فرد مورد ادعای متهم بر سر تاسیس یک باشگاه ورزشی اختلاف داشته و در این خصوص شاکی پرونده از همسایه اش نیز شکایت کرده بود، به همین دلیل همسایه شاکی با پرداخت وجهی به فردی او را اجیر کرد تا با ترساندن شاکی اسناد و مدارک او را برایش بیاورد.

سارق اجیر شده در تجریش به دام پلیس افتاد

سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در پایان گفت: متهم با صدور قرار وثیقه 300 میلیون تومانی از سوی دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی قرار گرفت.