به گزارش حوادث،این مرد اهل ایالت ماساچوست آمریکا توسط ماموران اداره حمایت از حیوانات شناسایی و مجبور به کاهش تعداد آنها شد. البته ابتدا وی در برابر خواسته ماموران اداره یادشده مقاومت کرد اما پس از توضیحات آنها در مورد مساحت مورد نیاز اینگونه از جوندگان متقاعد شد که آنها را از منزل به جای مناسب دیگری منتقل کند. به گفته مایک کیلی مسئول اداره حمایت از حیوانات، این مرد حدود ۵سال پیش یک جفت همستر به منزل خود آورده که زاد و ولد کرده اند و تعداد کل آنها به ۹۴ عدد رسیده است .

بدون تفتیش

کالیفرنیا: از این پس تبهکارانی که با خود سلاح حمل می‌کنند به کمک دوربین‌های جدید مادون‌قرمز بدون نیاز به تفتیش بدنی شناسایی می‌شوند. همچنین قرار است از این تکنولوژی در آینده‌ای نزدیک برای شناسایی حمله‌‌کننده‌های انتحاری استفاده شود. با دقت بالای دوربین های یاد‌شده بمب‌هایی که همراه تروریست‌ها حمل می‌شود قابل مشاهده خواهند بود. یکی از مسئولان پلیس در این رابطه می‌گوید: این دستگاه از خود امواجی ساطع می‌کند و درصورتی که امواج آن با مانعی روی بدن شخص برخورد کند بازتاب آن در نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است.

قطع کنسرت

نیویورک: رهبر ارکستر فیلارمونیک نیویورک به خاطر زنگ ساعت یک دستگاه گوشی «آی - فن» متعلق به یکی از تماشاچیان مجبور شد تا زمانی که زنگ خاموش شود برنامه را قطع کند. زنگ ساعت «آی - فن» این شهروند به‌صورت «پیش فرض»(default) کوک شده بود و او نمی‌دانست که این زنگ در هر شرایطی می‌نوازد. «آلن گیلبرت»، رهبر ارکستر یاد‌شده پس از شنیدن صدای زنگ، برنامه را قطع کرد و منتظر شد تا زنگ متوقف شود. این انتظار به‌دلیل دستپاچگی صاحب گوشی چند دقیقه به طول انجامید. البته کارشناسان، نقص تنظیمات این گوشی را دلیل اصلی این اتفاق دانسته اند.

کفشدوزک‌ یخ‌زده

لینکلنشایر: کفشدوزکها در منطقه لینکلنشایر انگلستان ناگهان در سرمای صفر درجه گیرافتادند و تصویر یخ زدن آنها توسط یکی از عکاسان محلی شکار شد. البته جای نگرانی نیست زیرا آنها بعد از اینکه یخ اطراف بدنشان باز شود به راحتی به پرواز در میآیند. عکاس این صحنه زیبا مارک جانسون ۴۴ساله درباره آن میگوید: برای شکار کفشدوزکهای یخزده صبر و تحمل زیادی لازم است زیرا آنها در شرایط عادی زود سرپناه یا جای گرمی برای خود پیدا میکنند و ثبت این تصویر فقط زمانی ممکن است که کاهش ناگهانی دما آنها را غافلگیر کند.