دستگیری برادران سابقه دار گوشی قاپ در تهران نو

سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 128 تهران نو از جزییات بازداشت سه سارق گوشی قاپ در پایتخت خبر داد.

وی در ادامه افزود: در روز 31 تیر، ماموران تجسس کلانتری 128 تهران نو در جریان یک فقره سرقت گوشی قاپی قرار گرفتند.

سرهنگ بهرامی گفت: یکی از شاکیان در اظهارات خود مدعی بود که راکب موتور سیکلت سواری به همراه فردی که ترک نشینش بود از او گوشی اش را قاپیده اند و او در صحبت هایش نوع موتور سیکلت را NS اعلام کرد.

رییس کلانتری 128 تهران نو در ادامه اظهارکرد: تعدادی از ارقام پلاک این موتورسیکلت توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود و براساس تحقیقات صورت گرفته مشخص بود که این موتورسوار چند بار نیز در همین محدوده ها سرقت هایش را به صورت سریالی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: نیروهای تجسس کلانتری به دنبال کشف سر نخی برای بازداشت متهمان بودند که ساعاتی پس از وقوع سرقت، شاکی باز هم به کلانتری آمد و اعلام کرد که شماره پلاک موتورسیکلت سارقان را به دست آورده است.

سرهنگ بهرامی افزود: شاکی مدعی بود وقتی از کلانتری بیرون رفته بود در میانه راه به خانه اش با یک موتورسیکلت از نوع NS روبرو می شود که متوجه می شود راکبان موتور همان سارقان گوشی تلفن همراهش هستند و با کرایه کردن یک موتورسیکلت به دنبال تعقیب متهمان می پردازد؛ زمانی که به محل می رسد در حالیکه متهمان قصد داشتند به مخفیگاه خود وارد شوند او به سراغ سارقان رفته و از آنها می خواهد گوشی اش را بدهند که متهمان او را با استفاده از چاقو تهدید می کنند و می گویند اگر از اینجا نروی تو را می کشیم.

رئیس کلانتری 128 تهران نو در ادامه گفت: این موضوع با ثبت در پرونده شاکی، شماره پلاک موتور سیکلت سارقان در اختیار ماموران تجسس کلانتری قرار می گیرد و با هماهنگی قضایی ماموران به خانه فردی که مالک موتور سیکلت بوده است مراجعه می کنند و این فرد دو سارق اصلی را که دو برادر 23 و 21 ساله بودند، دستگیر می شوند.

سرهنگ بهرامی در پایان افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد هم مالک موتورسیکلت و هم دو فرد دستگیر شده سارقان گوشی قاپ هستند که به این موضوع اعتراف کرده و دو نفری که آن روز سوار بر موتورسیکلت گوشی شاکی مذکور را سرقت کردند، همان دو برادر بوده اند که برادر 23 ساله، چندین بار توسط پلیس بازداشت شده و یک بار هم سابقه زندان رفتن داشته است.