به گزارش فارس، اين زن وقتي در مجتمع قضايي شهيد محلاتي حاضر شد، با ارايه دادخواست مهريه به قاضي شعبه ۲۴۵ گفت: ميدانم شوهرم دير يا زود مرا طلاق ميدهد چون او قبل از من سه بار ازدواج كرده و همه همسرانش را به بهانههاي مختلف طلاق داده است. حالا من مهريهام را كه ۵۵۰ سكه بهار آزادي است قبل از اينكه شوهرم درخواست جدايي بدهد، ميخواهم، بنابراين شوهرم موظف است آن را بپردازد.

وی ادامه داد: شوهرم نمی‌تواند در کنار یک زن زندگی کند، چون رفتارش با زنان مانند رفتارش با مردان است و با لجبازی هر کاری که خودش بخواهد را انجام می‌دهد. او نمی‌تواند نقش یک شوهر خوب را ایفا کند و به همین دلیل هم همیشه در زندگی مشترک با مشکل مواجه و کارش به دادگاه کشیده می‌شود. زن با اشاره به اینکه او و شوهرش فرزندی ندارند، گفت: می‌خواهم از شوهرم درخواست مهریه کنم تا به حقم برسم و قبل از جدایی سرمایه‌ای داشته باشم تا بتوانم در آینده بدون شوهرم زندگی خوبی را تشکیل دهم. به هر حال بعد از طلاق زندگی من دگرگون می‌شود و نمی‌توانم بدون پشتوانه مالی بمانم.

وی ادامه داد: حدود یک سال و نیم از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و می‌دانم شوهرم تا دو سال دیگر به دلیل جر و بحثمن با خودش، درخواست جدایی خواهد داد، بنابراین از همین الان خودم را برای مواجه شدن با این موضوع آماده کرده‌ام و سعی می‌کنم آرامش خودم را حفظ کنم و این اتفاق قریب‌الوقوع را به عنوان سرنوشت خودم بپذیرم. بعد از اظهارات این زن، شوهرش که در دادگاه حاضر بود، با بیان اینکه اصلا نمی‌داند همسرش چگونه این حرف‌ها را مقابل او به زبان می‌آورد، عنوان کرد: همسرم نباید از من جدا شود چون از ابتدای ازدواج او را در جریان ازدواج‌های قبلی‌ام قرار داده بودم و دلیل طلاق من از همسران قبلی‌ام، تفاهم نداشتن بود.

وی افزود: همسرم باید بیشتر مرا درک کند و بداند من به شکلی که او تصور می‌کند، نیستم بنابراین نباید درخواست مهریه بدهد ولی برای اینکه محبتم به او اثبات شود با درخواستش موافقت می‌کنم و مهریه‌اش را می‌پردازم. مرد با اشاره به اینکه وضع مالی خوبی دارد، گفت: مهریه همسرم را کامل می‌پردازم ولی همسرم باید متوجه باشد تصورش اشتباه است و من از او جدا نمی‌شوم چون با وجود تمام نزاع‌هایمان، باز هم با یکدیگر تفاهم داریم.

بنابر اين گزارش، قاضي دادگاه بعد از شنيدن صحبتهاي طرفين، مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد و جلسه را پايان داد.