7 تن و 250 کیلیو مواد مخدر در غرب تهران کشف شد!

سردار محسن خانچرلی گفت: تمرکز سازی ۱۱۰ برای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران توفیقات خوبی را در پی داشته که روزانه ۵ هزار و ۶۰۰ تماس از طریق مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گرفته می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴۱ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گرفته شده که نسبت به مدت مشابه ۵۰ درصد افزایش را شاهد بودیم و از این تعداد ۲۷۲ هزار ماموریت عملیاتی شده که ۵۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در حوزه ۱۹۷ نیز با توجه به توسعه این بخش، ۱۳ درصد کاهش تماس‌های انتقادی و شکایت از نیرو‌های انتظامی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم که این نشان دهنده عملکرد خوب ماموران پلیس غرب استان تهران است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، بیان داشت: در ۴ ماه نخست سال ۹۶ تعداد کشته شدگان تصادفات ۹۴ مورد و در ۴ ماه نخست امسال ۷۳ مورد را داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام طرح‌های امنیت محله محور، گفت: در این مدت ۴۵۶ طرح به مرحله اجرا درآمده و این در حالی است که در مدت مشابه سال ۹۶، ۱۱۰ طرح اجرا شده که ۳۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار خانچرلی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه سایبر و فضای مجازی ۳۶۱ مورد شکایت از طریق شهروندان صورت گرفته که متاسفانه شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی شکایت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که این نشان دهنده جایگزینی جرایم سایبری به سنتی است که ما به دنبال ایجاد شعباتی از پلیس فتا در کلانتری‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در مدت ۴ ماه گذشته ۲۶ هزار وسیله نقلیه توسط پلیس پلاک شده گفت: در این زمینه شاهد افزایش ۱۵ درصدی پلاک کردن وسایل نقلیه در حوزه خدماتی هستیم.

وی با اشاره به صدور ۲۰ هزار گواهینامه جدید در غرب استان تهران افزود: ۲۵ هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه در مدت ۴ ماه گذشته سال جاری در غرب استان تهران صادر شده است.

سردار خانچرلی در ادامه با اشاره به بازدید از ۱۳ هزار و ۵۰۰ صنف در غرب استان تهران توسط پلیس اماکن عمومی گفت: در این مدت شاهد افزایش ۶ درصدی بازدید‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که از این تعداد ۲ هزار و ۱۷۰ مورد پلمب شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۵۰ فقره پرونده در حوزه مشاوره و مددکاری از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است، گفت: در این رابطه ۴۸ درصد افزایش تشکیل اینگونه پرونده‌ها از سوی شهروندان را شاهد بوده ایم که از این تعداد ۷۵ درصد آن منجر به سازش شده است.