گروگانگیری در گیلان، آزادی در یاسوج

سردار مهدی انصاری، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم ویژه‌ای از زبده‌ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در چند عملیات جداگانه با دستگیری ۶ گروگانگیر جوان گروگان گرفته شده را آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طبق اظهارات فرد گروگان، ۲ روز پیش، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند، ادامه داد: گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی و نیز سالم از دست گروگانگیران آزاد شد.

سردار انصاری در خاتمه گفت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم بزنند.