کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی دلار و یورو تقلبی از قاچاقچیان

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای چهاردهمین طرح رعد در سطح سر کلانتری‌های پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح رعد بالغ بر سیصد و سی حکم قضایی اخذ شد که از این تعداد احکام، سیصد تا از آنها به نتیجه رسیده و منجر به دستگیری شد و تا این لحظه ۵۵۵ سارق دستگیر شدند.

وی افزود:بیست باند متلاشی شد و  این‌ سارقان تا به این لحظه به هزارو دویست و پنجاه فقره سرقت اعتراف کرده اند. در این عملیات 270 دستگاه خودرو کشف شد که ارزش اموال کشف شده سه و نیم میلیارد تومان برآورد شده است.

وی از ادامه اجرای طرح رعد خبر داد و افزود: در موضوع مبارزه با کالا‌های قاچاق ۵۲ پرونده تشکیل شده و دوازده باند قاچاق کالا منهدم شده اند.

رحیمی از کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی دلار و یورو تقلبی از قاچاقچیان خبر داد و گفت: 310 خرده فروش و معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر شده اند.
وی با اعلام کشف دوازده قبضه اسلحه جنگی و شکاری از متهمان، گفت: 72 سلاح سرد و هزار و ششصد و چهل و نه مهمات جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: همکاران در پلیس پیشگیری دقایقی پیش چندین انبار مهم و بزرگ کاغذ و آهن آلات را در اطراف تهران  شناسایی کردند که امروز منهدم و پلمب می‌شوند.
وی ادامه داد: پلیس در بحث شناسایی کالا‌های قاچاق، ضابط قضایی است. همه انبار‌ها و اموال داخل آن و افراد دستگیر شده در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌گیرند و امیدواریم با انجام قوانین به شدت با این محتکران برخورد شود.