بهترین سفر‌های چند روزه در تابستان

در این روز‌های پایانی تابستان اگر همچنان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته‌اید این روز های شهریور را از دست ندهید، هوا بسیار دلچسب‌تر شده و گرما دیگر آزار دهنده نیست و بهترین زمان برای سفر به استانبول و تایلند همین روز‌ها نیز هست.

تور تایلند؛ سفر به دنیای شگفتی‌ها

با تور تایلند و دیدن بانکوک شهری شب زنده‌دار و پر جوش و خروش به همه خوش می‌گذرد. این شهر جذابیت‌هایی همچون شهربازی‌های شگفت‌انگیز ، سافاری‌های مختلف حیات وحش و پارک‌های آبی جذاب و پر‌هیجان یکی از اصلی‌ترین شهر‌های گردشگری تایلند است که خوش‌گذرانی در آن را باید تجربه کرد.

در روز‌های اقامت در بانکوک به قسمت شهر قدیمی گرند پلاس بروید، دیدن معماری این معابد و بناهای طلایی برایتان جالب خواهد بود.

این شهر پر از بازار‌های جذاب شبانه روزی است و این امکان را به شما می‌دهد که هر زمانی‌که برایتان مقدور بود برای بازار گردی بروید. اگر با دوستانتان سفری ماجراجویانه رفتید و دلتان می‌خواهد در کنار رودخانه از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه بخورید و سرگرم شوید حتما به بازار لانگ ۱۹۱۹ سر بزنید.اینجا از بازارهای هفتگی دوست‌داشتنی در بانکوک است که ترکیبی از خرید، سرگرمی، فرهنگ و غذاهای متنوع را پیشکش بازدیدکنندگانش می‌کند.

بعد از هر هیجان و تفریح در شهری پر جنب و جوش، اقامت در جزیره‌ها و شهر‌های ساحلی کامل کننده سفر است و لطف خودش را دارد.

در بانکوک هتل سه ستاره خوب هم می‌توانید رزرو کنید به لیست هتل‌ها در وب‌سایت آژانس آویسا نگاهی بیاندازید ولی حتما در پاتایا و پوکت هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید و از امکانات فوق‌العاده و قیمت مناسب این هتل‌ها بهره ببرید.

پوکت یکی از زیباترین و درخشان‌ترین مناطق در تور تایلند است که در تمام طول سال مملو از گردشگران خارجی و ماجراجو است. این منطقه با داشتن آب و هوایی مناسب و گرمسیری، سواحل طلایی، زیبا و یک دست، آب‌های شفاف و آبی و همچنین درختان سر سبز و زیبا، از اولین مقاصد هر گردشگری را به خود اختصاص می‌دهد. از تور‌های دریا نوردی این جزیره استفاده کنید و به دیدن جزیره جیمز باند بروید؛ این جزیره از لوکیشن‌های فیلم‌برداری یک فیلم معروف جمیز باند بوده و به ایننام معروف شده است.  

تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و با توجه به ستاره هتل‌ها ممکن است خدمات ماساژ و استخر نیز به انها اضافه شود.   

تور‌های تایلند با پرواز ماهان، قطر و عمان ایر اجرا می‌شوند و تمامی تور‌های آژانس آویسا دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند و مسافران با آسودگی خاطر به تعطیلاتی بیاد‌ماندنی می‌روند.

 

تور استانبول؛ رویای دوچرخه‌سواری در جزیره

یکی از بهترین تجربه‌های تابستانی سفر به استانبول خوش گذرانی در جزیره‌‌های این شهر است. با کشتی‌هایی که ر اطراف بسفور هستند دریانوردی را تجربه کنید و به جزیره‌ بیوک آدا یا پرنس بروید؛ در این جزیره‌های زیبا هیچ ماشینی تردد نمی‌کند. یکی از تفریح‌های معمول این جزیره اجاره دوچرخه و گشت زنی در اطراف ساحی است. یادتان باشد انواع غذاهای دریایی خوشمزه را در رستوران‌های جزیره امتحانکنید.

در تقسیم یا سلطان احمد هتل بگیرید که دست رسی راحتی به جاهای دیدنی داشته باشید و هزینه‌چندانی برای حمل و نقل پرداخت نکنید البته اگر بلیط تراموا بخرید هزینه زیادی ندارد و راحت با تراموا و مترو‌ها به مراکز خرید می‌روید.

در خیابان استقلال قدم بزنید و با برج گالاتا عکس یادگاری بگیرید، قهوه ترک بنوشید و امتحان کردن باقلواهای ترکی را از یاد نبرید. در این کلی خوش گذرانی منتظر شماست از دیدنی‌های تاریخی چون ایاصوفیه گرفته تا مراکز خرید مدرن همه چیز برای سلیقه‌های مختلف فراهم است.

اگر به همراه کودکان و نو جوانان سفر می‌کنید لگولند یکی از جذاب‌ترین مکان‌های آنها است. بچه‌ها در این مجموعه تفریحی تا چندین ساعت سرگرم شوند و اوقات جذابی را پشت سر بگذارند.

یکی از جذاب‌ترین خیابان‌ها برای خرید در استانبول سردار اکرم است این خیابان در نزدیکی برج تاریخی گالاتا است و به راحتی با قدم زدن هم به آن می‌رسید. با این که خبری از هیچ برند نام‌داری در این خیابان نیست اما به خاطر داشتن بوتیک‌های جذاب و مدرن از شهرت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید تی‌شرت‌های جذاب و دوست داشتنی را در Les Benjamins، لوازم جور واجور و سوغاتی را در  Lunapark پیدا کنید.

آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز قشم ایر است و تور‌ها یبا نرخ بسیار به صرفه‌ای با همین پرواز به همراه ترنسفر رایگان فرودگاهی برنامه‌ریزی شده‌اند.

بسته به سلیقه شما از هتل‌های سه ستاره خوب گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس همه در وب‌سایت آویسا لیست شده‌اند. به دقت این هتل‌ها را ببینید و هتل دوست داشتنی خودتان را انتخاب کنید اکثر این هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را با صبحانه ترکی رو به دریای مرمره آغاز می‌کنید. با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور استانبول را رزرو کنید و روز‌هایخوشی را بسازید.

 

 

منبع : ویرلن