اعزام 100 پزشک متخصص برای ارائه خدمات رایگان درمانی به مناطق محروم هرمزگان

مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام خبر ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم هرمزگان، تصریح کرد: گروه جهادی «منتظران ظهور» متشکل از 100 دندانپزشک و پزشک متخصص با حمایت و پشتیبانی معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اردوهای جهادی سلامت خود را در مناطق محروم بشاگرد استان هرمزگان آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی از یکم تا 15 شهریورماه در منطقه محروم بشاگرد هرمزگان برپا خواهد بود، گفت: در این اردوها 80 دندانپزشک خدمات تخصصی همچون عصب کشی، کشیدن و ترمیم دندان، ایمپلنت، پروتز و ... را ارائه می‌دهند و همچنین 20 پزشک متخصص در حوزه‌‌های بینایی‌سنجی، زنان و مامایی، چشم پزشکی و ... به ارائه خدمات می‌پردازند.

نعاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: پیش بینی می‌شود این گروه جهادی در بازه زمانی 15 روزه به بیش از 10 هزار نفر از محرومان استان هرمزگان خدمات رایگان درمانی ارائه دهند.

خاکسار با اشاره به دیگر خدمات گروه جهادی منتظران ظهور در منطقه بشاگرد، ادامه داد: بیش از یک هزار عینک رایگان بین نیازمندان و افراد کم بینا توزیع و 6 معلول ناتوان جسمی نیز در این مناطق توسط این گروه جهادی شناسایی و ویلچرهایی برای آن‌ها تهیه و اهدا شده است

وی افزود: همچنین در مدت برگزاری این اردو 4 هزار کفش، 500 بسته لوازم التحریر و 500 سبد ارزاق بین محرومان بشاگرد توزیع خواهد شد.

خاکسار تصریح کرد: 20 نیروی فرهنگی نیز با این گروه جهادی همراه شده و خدمات آموزشی مختلفی را در حوزه‎های علمی و سلامت به ویژه بهداشت دهان و دندان به کودکان این منطقه محروم ارائه می‌دهند.