محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۹۷/۰۶/۱۱ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهار شنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ تا ۲ بامداد روز پنچ شنبه ۹۷/۰۶/۰۸ از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۹ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۰ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹۷/۰۶/۰۷ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۹۷/۰۶/۰۸ و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۹۷/۰۶/۰۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۹۷/۰۶/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۷/۰۶/۰۸ و ۹۷/۰۶/۰۹ از محور فیروزکوه ممنوع است.

تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.

تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۹ در محور فوق ممنوع است.