آغاز توزیع کتاب‌های درسی متوسطه در پایتخت

حمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی درباره روند توزیع کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید گفت: کتاب‌های پایه هفتم، هشتم، نهم در متوسطه اول و دهم و یازدهم در متوسطه دوم از سوم شهریور ماه در سراسر کشور به جز تهران و البرز توزیع شد و توزیع کتاب‌های این مقاطع تحصیلی از امروز در پایتخت آغاز شده است و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی ها کتاب‌های سفارش‌ داده خود را دریافت کنند.

وی درباره روند توزیع کتاب‌های پایه دوازدهم گفت: کتاب‌های پایه دوازدهم از دهه سوم شهریور ماه توزیع می‌شود و با توجه به برآوردها در همه مقاطع تحصیلی مشکلی از نظر تأمین کتاب نداریم حتی اگر به طور موردی کسری وجود داشته باشد سریعا آن را تأمین خواهیم کرد.

روند ثبت سفارش کتاب دانش آموزان اول دبستان و پایه دهم

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی درباره روند ثبت سفارش برای دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه اول دبستان ابتدا باید در مدرسه ثبت نام قطعی شوند و پس از آن که نامش در سامانه سناد ثبت شد، سفارش‌های کتاب درسی را انجام دهند و این روال ثبت نام و پس از آن سفارش کتاب برای دانش‌آموزان پایه دهم هم صدق می‌کند.

امینی با اشاره به اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا 20 شهریور ماه ادامه دارد، گفت: روال ثبت نام بعد از این تاریح ادامه خواهد داشت اما تحویل کتاب‌ها بعد از شهریور ماه است.

وی از توزیع کتاب‌های سایر مقاطع از مناطق به مدرسه خبر داد و گفت: این فرایند از روز گذشته ( دوازدهم شهریور ماه) آغاز شده است تا کتاب‌ها برای اول مهر ماه به دست دانش‌آموزان برسد.

 

توزیع کتاب های درسی در تهران آغاز شد