اعلام روش‌های غیرحضوری مشارکت در جشن عاطفه‌ها

مهدی بلوکات، دستیار معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه نخستین مراسم جشن عاطفه‌ها در سال ۱۳۷۴ برگزار شد گفت: در سال‌های گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم از طریق پایگاه‌های کمیته امداد جمع‌آوری می‌شد اما در سال‌های اخیر این پایگاه‌ها محدود شده است و تمرکز بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به روش‌های نوین الکترونیک و غیرحضوری است.

وی ادامه داد: بر این اساس نیکوکاران می‌توان از طریق کد#۱*۸۸۷۷*، نصب اپلیکیشن سنا، مراجعه به سایت کمیته امداد، تماس با شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ یا از طریق ATM ها سراسر کشور در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.

بلوکات با اعلام اینکه ۳۰ درصد از هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در سال ۹۶ از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین‌شده است افزود: در این زمینه سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد تومان از محل مشارکت مردمی در جشن عاطفه جمع‌آوری شد که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان مربوط به کمک‌های دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها بود. این رقم نشان‌دهنده افزایش حس مسئولیت اجتماعی در بین افراد جامعه است.

وی با اشاره به ارتباطات کمیته امداد با خیران و بنگاه‌های کلان اقتصادی، دو ماه پیش از برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: باهم افزایی انجام‌شده امیدوار هستیم هیچ دانش‌آموز نیازمندی ابتدای سال تحصیلی بدون کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر نماند.