افزایش۱۰درصدی رضایتمندی مردم از ناجا

سردار حسین اشتری در بازدید از مرکز ۱۹۷ نظارت همگانی پلیس با بیان اینکه این مرکز محل دریافت پیشنهادات و انتقادات نسبت به پلیس است، گفت: اگر حقی از کسی ضایع شده باشد، همکاران ما در ۱۹۷ به آن رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: این امکان برای همه مردم در سراسر کشور فراهم شده است و سال گذشته یک و نیم میلیون تماس مردمی به سامانه ۱۹۷ گرفته شد.

وی افزود: میزان تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ میزان ۱۰ درصد افزایش داشت که از این تعداد حدود ۵۰۰ هزار تماس عملیاتی شد و بخشی از تماس ها راهکار و پیشنهاد و بخشی از آن مواردی بود که قابلیت اجرایی نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتقادات و شکایات از ناجا ۸.۵ درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: تقدیر از نیروی انتظامی ۱۰.۲ درصد رشد داشته است.

سردار اشتری تاکید کرد: در ۵ ماهه سال ۹۷ حدود ۶۰۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ انجام شد که این تماس ها ماه به ماه رشد داشته است.

وی افزود: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به دلیل اینکه به طور مرتب با مردم در ارتباط هستند و همچنین مجموعه هایی که اصطکاک بیشتری با شهروندان دارند، بیشترین موضوع تماسها را به خود اختصاص داده اند. البته این به معنی بیشترین تخلف از سوی آنان نیست زیرا ارتباط بیشتری با مردم دارند.

وی به وضع معیشتی کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: وضع معیشتی کارکنان نیروی انتظامی با توجه به حجم فعالیت ها به نحوی است که نتوانستیم جبران مشکلات آنها را بکنیم و به نسبت خیلی از دستگاهها، ناجا از نظر معیشتی دچار عقب افتادگی است اما اینکه همکاران ما به دلیل مشکلات معیشتی در وظایف خود کوتاهی کنند، نمی پذیرم اگرچه ممکن است به صورت موردی تخلفاتی وجود داشته باشد.