پوشاک سنتی به همه کشورها صادر خواهد شد

 فاطمه راکعی مشاور زنان شهردار تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه توانستیم این نمایشگاه را با حمایت شهردار تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار کنیم، گفت: علی رغم همه مشکلاتی که در ساختار و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وجود داشت اما خوشبختانه معاونت توانمندسازی در حوزه اداره کل امور بانوان تعریف شد.

وی افزود: اگرچه این معاونت به نسبت گذشته به دلیل چابک سازی فشرده شده اما کارها موازی نیست و با تجمیع هم می توان کارها را به صورت بهتر انجام داد.

راکعی با بیان اینکه تلاش داریم با هماهنگی بیشتر با نهادها در اختیار بانوان باشیم، تصریح کرد: در راس خدمات حمایتی بانوان دیگری که نیاز، توان و همچنین ظرفیت وارد شدن به عرصه تولید را دارند اقداماتی انجام دهیم.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: امروز ظرفیت شهر هوشمند برای خدمات دهی بسیار زیاد است به همین منظور نیز در شهریورماه با هدف استقبال از بازگشایی مدارس پوشاک و نوشت افزار را در اختیار شهروندان قرار می دهیم.

راکعی اضافه کرد: در هفته های پایانی اسفندماه نیز برای پیشواز از عید محصولاتی از سوی برندهای مختلف را با کیفیت خوب در اختیار شهروندان قرار می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران دو هدف حمایت از کالای ایرانی و افزایش تولید ملی را تعقیب می کند، گفت: به دنبال آن هستیم که با افزایش تولید بتوانیم محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شهروندان ارائه دهیم.

مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه داران توانمند و هوشمند به خوبی درخشیدند و توانستند به سطح برندهایی برسند که تولیدشان به کشورهای دیگر صادر شود.

راکعی با بیان اینکه امروزه کوثرها با حمایت برندهای خوب کشور به سطح خوبی در کشور رسیده اند، تاکید کرد: انجمن پوشاک ایران به صورت رسمی با دست دوزی پوشاک سنتی و همچنین دوخت ظریف توانسته در بین کشورهای اسلامی طرفدارهای زیادی پیدا کنند.

وی افزود: سعی کردیم با ارتباط با استان های دیگر این ‌تولیدات را افزایش دهیم‌.بدون تردید تولید را در سطح ملی به همه کشورها صادر خواهیم کرد.
مشاور شهردار تهران در پایان از رئیس هاکوپیان در خصوص حمایت های همیشگی خود از نمایشگاه زنان تشکر کرد.