به گزارش افکار نیوز ، شهاب شهابی امروز در گفتوگو با فارس در جیرفت با اشاره به برنامههای این نهاد در ایامالله دهه فجر اظهار داشت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در تمام مدرسههای بخش ساردوئیه نیز نواخته میشود.
وی افزود: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این بخش و برپایی ایستگاه صلواتی پایگاه امامزاده سلطان سیداحمد(ع) از جمله برنامه‌های دهه فجر است.
شهابی رژه موتوری را نیز یکی دیگر از این برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: تمام مسئولان و بسیجیان بخش ساردوئیه در نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته در شهر جیرفت حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت فرارسیدن جشن انقلاب اسلامی ایران از متولدان بهمن‌ ماه به صورت رایگان برای عضویت در کتابخانه عمومی «سید جمال‌الدین فاطمی» بخش ساردوئیه ثبت‌نام به عمل می‌آید.

شهابی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در این ایام بیان کرد: همچنین اعضای شورای اداری این بخش نیز با امام جمعه و شهرستان جیرفت دیدار می‌کنند.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه مبارک فجر، ویزیت رایگان بیماران در مرکز بهداشتی و درمانی بخش ساردوئیه و نشست روشنگری در پایگاه مقاومت امامزاده سلطان سیداحمد(ع) از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، ویژه این ایام است.

شهابی گفت: جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مدرسه شبانه‌روزی زینب کبری(س) شهر درب بهشت و روستاهای دلفارد و سه‌دران همراه با جلسه پرسش و پاسخ نیز در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: آذین‌بندی خیابان‌ها، نصب پلاکارد و پارچه نوشته بر سر درب تمام دستگاه‌های اجرایی این بخش، برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی، نامگذاری ساختمان نهادهایی که شهید تقدیم نظام کرده‌ و کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی از جمله برنامه‌های دیگر این دهه است.

شهابی نشست حوزه مقاومت شهید رجایی بخش ساردوئیه را نیز یکی دیگر از این برنامهها ذکر کرد و خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و مؤمن بخش ساردوئیه نیز مانند همیشه در راهپیمایی شکوهمند و بزرگ ۲۲ بهمن ماه حضور مییابند.