انتقاد دادستان خرم‌آباد از وضعیت جاده‌های این استان

سعید رازانی شامگاه سه شنبه در کارگروه امنیت راه‌های لرستان در سخنانی با اشاره به اهمیت مسائل جاده ای، اظهار داشت: این امر موجب شده که ریاست کمیسیون ایمنی راه‌ها به استانداران واگذار شود.

وی با بیان اینکه باید فکر اساسی در رفع نواقص فنی جاده‌های استان صورت گیرد، افزود: آنچه که در پرونده‌های تصادفات برون شهری در دستگاه قضایی وجود دارد، سهم جاده در تصادفات زیاد بوده و بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

دادستان مرکز لرستان با اشاره به بازدید از وضعیت جاده‌های استان، بیان داشت: همچنین در جلسات آینده کارگروه ایمنی باید مشکلات، عوامل و راهکار‌های رفع نواقص فنی راه‌ها آنالیز و ارائه شود.

رازانی با بیان اینکه اولویت‌ها در رفع نواقص جاده‌های استان باید رعایت شود، بیان داشت: امروز پیچ «گیلوران» و «گاورسله» تبدیل به یک قتلگاه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دوربرگردان‌های جاده خرم آباد - بروجرد اغلب نامناسب هستند، تصریح کرد: فاصله دور برگردان‌ها از یکدیگر زیاد است و باید فکر اساسی در این رابطه صورت گیرد.

دادستان مرکز لرستان با بیان اینکه آرام سازی‌ها در سطح خیابان‌های استان بدون علائم هشدار دهنده و ... هستند، ادامه داد: همچنین ورودی‌های شهر‌های استان باید آشکار سازی شوند و از علائم راهنمایی و رانندگی در این رابطه استفاده شود.