ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی در وزارت کشور تشکیل شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، در حاشیه یکصد و ششمین نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص لزوم اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به تخریب دستاوردهای کشور از سوی رسانه‌های خارجی، نبود هماهنگی بین دستگاه‌های داخلی و عدم اطلاعات کافی رسانه‌های مختلف درباره مسائل اقتصادی، سران قوا طی جلسه‌ای تصمیم گرفتند نوعی هماهنگی بین دستگاه‌های متولی اقتصادی و اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ستاد اطلاع‌رسانی ضمن تبادل اطلاعات و برنامه‌ریزی به صورت سلبی و ایجابی به همه ابهامات و خلأهای جامعه پاسخ می‌دهد، گفت: این ستاد در راستای پاسخگویی به اغراض معاندین و افرادی که نسبت به تخریب اقتصادی کشور اقدام می‌کنند، تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که وزارت کشور متولی این موضوع باشد؛ ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ۱۹ عضو دارد که بنده به عنوان هماهنگ‌کننده ستاد ایفای نقش می‌کنم.

وزیر کشور در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم همه رسانه‌ها در اجرای این امر ما را یاری کنند و بتوانیم در راستای حقوق مردم کشور که دسترسی به اطلاعات درست و دقیق است، گام‌های مؤثری برداریم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب شما از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به معنای سخنگویی دولت نیز است، افزود: بنده فقط در حوزه اقتصادی صحبت می‌کنم و سخنگوی دولت نیستم.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: همه اموری که احتیاج به هماهنگی در سطح ملی دارد, را وزارت کشور بر عهده می‌گیرد.